Nogen som kender programmet SWISHmax???
Fra : Thomas Christensen

Dato : 10-01-07 21:42

Hejsa

Jeg skulle lave nogle tekstbanner, så jeg skulle bruge et program
og jeg fandt SWISHmax på nettet til prøve i 15 dage, men jeg fik
lavet noget som så godt ud og expoterede det som en. swf fil.
Herefter er det hele ændret, hvis det ses i en fremviser eller
hvis det vises på et html dokument - farverne er væk og teksten
er spejlvendt!!!! Noget, som kender til det problem????
Måske et dumt spørgsmål for dem, som har arbejdet med flash
længe, men jeg er newbee på dette område og kan som sagt ikke
forstå, at noget, som køre godt i programmet totalt ændres, som
en fil.....

mvh
Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : N/A

Dato : 14-01-07 16:13

Fra : Thomas Christensen

Dato : 14-01-07 16:13

Hejsa

øøøhhhh - op i dk.binaer - jer er ikke lige med......

Det ser sådan ud: http://www.aarhus-kredsen.dk/Movie1.html

mvh
Thomas

Fra : N/A

Dato : 15-01-07 00:28

Fra : Jørn Andersen

Dato : 15-01-07 00:28

On Sun, 14 Jan 2007 23:50:10 +0100, "Nørd" <Nørd@c.dk> wrote:

>Not Found
>The requested URL /Movie1.html was not found on this server.
>
>Har du glemt noget??
>
>Denne link virker ikke http://www.aarhus-kredsen.dk/Movie1.html

Hos mig ser den nu OK ud.

PS: Gider du tage et kig på:
<url: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Jørn Andersen

Dato : 15-01-07 00:32

On 14 Jan 2007 15:12:59 GMT, Thomas Christensen
<vibeke.thomas@mail.tele.dk> wrote:

>øøøhhhh - op i dk.binaer - jer er ikke lige med......

dk.binaer er en nyhedsgruppe på samme måde som
dk.edb.internet.webdesign.flash er det.

Den bruges til at uploade vedhæftede filer, der som oftest ikke er
velset i de "gængse" grupper.

Det ser ud til, at du skriver fra html.dk - hvor du sikkert ikke har
adgang til denne gruppe.
Brug en almindelig news-client (fx Agent, Outlook Express osv.), så
får du sikkert adgang.

Fra : Thomas Christensen

Dato : 15-01-07 08:12

Hejsa
Jeg siger mange tak for diverse svar - det var lige det, som
manglede.....
Mange tak
mvh
Thomas