Ændre browserstørrelse uden scrollbar?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-01-07 17:19

Hvordan beholder Flash samme størrelse uanset browserstørrelse uden der
kommer scrollbar i siden og bunden?

Jeg har set det her: http://www.bocca.dk/

--
MVH Thomas
http://www.lalala.dk/gratisfilm.phtml - Lej GRATIS DVD film!

Fra : Claus U

Dato : 11-01-07 18:45

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Hvordan beholder Flash samme størrelse uanset browserstørrelse uden
> der kommer scrollbar i siden og bunden?
>
> Jeg har set det her: http://www.bocca.dk/

Hvis du kigger kilden til hjemmesiden igennem, kan du se, at det noget
java script af en art. Der er et link til
http://www.bocca.dk/swfobject.js hvor der er endnu et link til
<http://blog.deconcept.com/swfobject>

Men hvordan det helt præcist virker kan jeg ikke fortælle dig - men jeg
bliver i al fald nødt til at læse siden en af dagene.... for det ser
interessant ud!
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-01-07 19:55

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvordan det helt præcist virker kan jeg ikke fortælle dig - men jeg
> bliver i al fald nødt til at læse siden en af dagene.... for det ser

Har luret det - og det virker fint. Det gør så også, at man slipper for at
klikke på flashen for at aktivere den. Det der drillede mig, var at
indholdet hele tiden centrerede på siden, i stedet for at være fikseret i
øverste venstre hjørne. Det fiksede jeg ved at indsætte actionscript:
Stage.align = "TL";

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?