danmarkskort
Fra : 8240

Dato : 24-01-07 18:31

Hej gruppe.

Er her nogle som har et danmarkskort i DXF forma.. og gerne vil dele det.

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 25-01-07 07:19

"8240" <8240@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Er her nogle som har et danmarkskort i DXF forma.. og gerne vil dele det.

Hejsa

På Microsofts hjemmeside for Office-pakken er der adgang til clipart i
wmf-format, også et simpelt "kort" over danmark. Wmf kan importeres i
AutoCad (i hvert fald i min gamle Lt 97). Måske denne løsning kan bruges?

Jeg ved ikke hvordan rettighederne er mht. brug af dette!

Venlig hilsen
Bjørn

Fra : Bjørn Hansen

Dato : 25-01-07 08:15

Wmf kan importeres i
> AutoCad (i hvert fald i min gamle Lt 97). Måske denne løsning kan bruges?

Ja, jeg ved selvfølgelig ikke om du bruger AutoCAD... Man bliver jo lidt
miljøskadet

Bjørn