Turteldue
Fra : Brian Østergård

Dato : 13-01-07 09:42

Hej

Jeg er 99% sikker på at jeg "fangede" en turteldue i mine forældres have her
til morgen.

Billede kan ses her.: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=293512

Er de ikke ret sjældne i Danmark ?

Brian :ø)

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 13-01-07 10:55

Brian Østergård wrote:
> Hej
>
> Jeg er 99% sikker på at jeg "fangede" en turteldue i mine forældres
> have her til morgen.
>
> Billede kan ses her.: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=293512

Hej Brian. Jo, Turtelduer er meget fåtallige i DK. Faktisk burde den slet
ikke være her om vinteren.
Hvor i DK har du fotograferet den ?? Jeg har bedt om en kommentar til dit
billede på
http://www.netfugl.dk/forum.php?id=thread&forum_id=3&thread_id=10835

Hilsen Mikkel

Fra : Brian Østergård

Dato : 13-01-07 11:35

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke være her om vinteren.
> Hvor i DK har du fotograferet den ?? Jeg har bedt om en kommentar til dit

Hej Mikkel

Tak for svaret.

Det er meget sjovt at jeg har fået sådan en fætter på "kornet"

Vi observerede den for ca. 1 måned siden men det lykkedes aldrig at få et
billede. Nu kom den så igen i dag.

Billedet er taget lidt uden for Vejen ( 6600 ).

Brian :ø)