Skærme
Fijala 3554
Analog skærm til Digi-indgang?
Fra : anders

Dato : 08-01-07 14:01

Hej

Kan jeg (med en eller anden form for et mellemled) forbinde min gamle skærm
med sit tilhørende gamle 14-15bens stik til en ny computer der KUN har en
indgang, som jeg tror er digital (jeg har aldrig set denne type stik før,
men det ser således ud:
news:45a23f3f$0$14034$edfadb0f@dread15.news.tele.dk )

Mvh
Anders

Fra : anders

Dato : 08-01-07 14:04

Jeg skrev:

> [...]
> skærm med sit tilhørende gamle 14-15bens stik til en ny computer der KUN
> har en indgang, som jeg tror er digital (jeg har aldrig set denne type

Hmmm... nu prøvede jeg lige at følge mit eget link, men fik at vide at
meddelelsen ikke længere er til stede på serveren. Den ligger altså i
dk.binaer

For dem det ikke kan se billedet kan jeg fortælle at det er en stik med 4x15
små huller (minus treide hul for neden til højre, der er blokeret)

Mvh
Anders

Fra : Hagar

Dato : 08-01-07 16:14

"anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> For dem det ikke kan se billedet kan jeg fortælle at det er en stik med
> 4x15 små huller (minus treide hul for neden til højre, der er blokeret)

Du skal have fat i sådan en fætter her
http://www.compart.dk/produkter.php?showkat=ADAPTER01&function=&search=&type=&sMode=verbose

Hagar

Fra : anders

Dato : 08-01-07 16:16

"Hagar" skrev:

> Du skal have fat i sådan en fætter her
> http://www.compart.dk/produkter.php?showkat=ADAPTER01&function=&search=&type=&sMode=verbose

Der er ingen af de to stik der passer ind i indgangen på min pc...

Men tak for indputtet

Mvh
Anders

Fra : Hagar

Dato : 08-01-07 16:36

> Der er ingen af de to stik der passer ind i indgangen på min pc...
>
> Men tak for indputtet
>
> Mvh
> Anders

Sorry, jeg så ikke lige i farten at der ikke var plads til den der flade
ting i stikket jeg linker til.

Hagar

Fra : anders

Dato : 08-01-07 17:20

Jeg skrev:

> [...]
> skærm med sit tilhørende gamle 14-15bens stik til en ny computer der KUN
> har en indgang, som jeg tror er digital (jeg har aldrig set denne type

Jeg kan nu fortælle at det godt kan lade sige gøre.

Mvh
Anders

Fra : Hans

Dato : 08-01-07 17:28

anders wrote:

> Jeg kan nu fortælle at det godt kan lade sige gøre.

Det vil nok være smart at finde ud hvilket grafikkort du har i maskinen. Mit
gæt er Matrox med Dual- eller Triple-DVI. Fulgte der ikke nogle adaptere med
til kortet?

Hans

Fra : Hagar

Dato : 08-01-07 18:16

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Det vil nok være smart at finde ud hvilket grafikkort du har i maskinen.
> Mit gæt er Matrox med Dual- eller Triple-DVI. Fulgte der ikke nogle
> adaptere med til kortet?
>
> Hans

Kigger du på det billede han har postet i dk.binaer, så vil du se dit gæt
ikke holder "stik"

Hagar

Fra : Hans

Dato : 08-01-07 18:21

Hagar wrote:

> Kigger du på det billede han har postet i dk.binaer, så vil du se dit
> gæt ikke holder "stik"

Så kan du jo passende kigge lidt her:

http://www.short-media.com/review.php?r=232

Så det skal du nu ikke være sikker på.