Hvilken egenskaber skal en router have for~
Fra : Kenneth Fribert

Dato : 08-01-07 11:01

Hejsa

Jeg har en hel skov af små bokse stående fra TDC som jeg godt kunne
tænke mig at rydde lidt ud i. Men jeg aner ikke hvad TDC bruger af
standard på ADSL.
Der er jo selvfølgelig lidt netværksmæssig topografiske begrænsninger,
så det bliver vel kun to af dem jeg kan kombinere:

Følgende enheder:
Speedstream modem
Cisco SOHO router (da der er tildelt et segment)

Derudover har jeg en RTX LAN dualphone som jeg gerne vil have
reserveret noget båndbredde til.

Så hvad skal der til for at erstatte de to TDC enheder til en enkel,
som så endda understøtter noget båndbreddebegrænsning eller en simpel
form for QoS?

Fribse

Fra : Kenneth Fribert

Dato : 08-01-07 11:06