Software update - Nokia 6280
Fra : Jesper Kalms

Dato : 07-01-07 14:56

Hej,

Jeg kan se der er kommet den her nye software update til Nokia 6280. Er det
muligt selv at opdatere softwaren (via datakabel)?

Hvis ikke - hvordan gør jeg det så nemmest? Er der nogen hvor man kan sende
sin mobil til, eller steder man kan henvende sig.

Min telefon er i dag 3 branded. Kan jeg slippe af med det samtidigt?

/Jesper

Fra : Joel

Dato : 07-01-07 21:41

"Jesper Kalms" <Jesper@kalms.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sin mobil til, eller steder man kan henvende sig.
>
> Min telefon er i dag 3 branded. Kan jeg slippe af med det samtidigt?

Jeg har fået min 6280 låst op og debranded hos nedenstående.
Det virker bare perfekt.

http://idms.dk/phones.php

Fra : sailor99

Dato : 08-01-07 19:24

"Joel" <Hirakla@duppo.cp> skrev i en meddelelse

> "Jesper Kalms" <Jesper@kalms.dk> skrev i en meddelelse

Jeg fik min opdateret og renset for 3 i min lokale Nokia-butik.

Mvh
Georg