Kymco Agility 50 - 45km version
Fra : Klaus (DK)

Dato : 06-01-07 16:40

Hej folks.

Jeg har sådan en som er blevet "ordnet". Det betyder, at den kører
omkring 70kmt ifølge speedometer. Så langt så godt. Jeg mener at det
eneste der er lavet er gearing og tænding.
Den er laaaaaanngsom i optræk og kan ikke tåle fuld gas med mindre den
er godt og vel varm, hvilket tager 5 km. (0 til 60kmt på en weekend)
Der er noget med at den skal "dysses", hvilket jeg tror den ikke er
blevet, men jeg synes lyder fornuftigt at den skal. Den skal have mere
mere at leve af.
Hvor stor er dysen standard?
Og hvor meget skal jeg gå op?

På forhånd tak for nogle konstruktive svar.
VH
Klaus

Fra : Spang

Dato : 08-01-07 16:00

"Klaus (DK)" <me@somewhere.in.dk> skrev

> VH
> Klaus

Gå ind på www.billig-scooter.dk og gentag dit indlæg
der. De er hardcore derinde, og særdeledes hjælpsomme.

Spang - Kymco Super 9