bad luck med unlock
Fra : anton

Dato : 04-01-07 13:53

Hej NG
Jeg har en ældre Siemens MC60 med et TDC mobil abonnement. Jeg er nu skiftet
til tele2, men da jeg satte tele2 kortet i min telefon så jeg at den var
låst (selv om den var købt uden lås!), anyway jeg ringede til tdc og de gav
mig en kode som lød følgende *#0000*kode# (kode= 8 cifret unlock kode)
hvorefter jeg skulle trykke grønt rør, men når jeg har tastet den sidste
firkant ind så siger den bip og jeg kan starte forfra, dvs jeg får samme
besked om at telefonen er låst? Når jeg så sætter mit gamle tdc kort i for
at ringe til tdc så kan den ikke finde noget net, så jeg går ud fra at mit
nye abonnenemt er blevet aktiveret ved at jeg sætter sim kortet i?
Er der nogen ideer til hvad der er gået galt? På forhånd tak

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-01-07 14:02

Har du simkort i når du taster koden ind ?

Fra : anton

Dato : 04-01-07 14:08

ja jeg fik at vide at jeg skulle have det nye sim kort i

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-01-07 14:22

Prøv at gentage processen uden simkort !

Fra : anton

Dato : 04-01-07 21:14

Hej og tak for svar.
Jeg har nu endelig fået fat i tdc som sagde at jeg skulle prøve en anden
kode (da der kunne være forskelle i software version nummer på de
forskellige mobiler) -- det var så mit held at jeg kun havde prøvet den
forkerte kode 4 gange og ikke 5 for så ville den være låst for evigt . Nå
men det virkede i hvert fald, så jeg er en glad and.

Fra : DM

Dato : 27-01-07 15:24

Hej....
Kig forbi en af butikkerne: