Rente beregnings program... ?
Fra : Moller

Dato : 03-01-07 22:37

Hejsa,
I gamle dag da man fik sin første online bank konto, fik man det på
en CD sammen med diverse søde programmer til ens regnskab, f.eks. budget
programer... Men på de samme CD'er var der også tit et program til at
regne renter, afdrag osv. til lån.

Men i dag kan jeg ikke finde den slags på bankernes sider(de har jo
ik CD'erne mere), og når jeg søger efter den slags på nettet via google
finder jeg kun nogen små webbaseret løsninger som kun kan dele af
beregningerne. Og da det skal bruges på en PC (tro det eller la værd)
uden adgang til internettet, så ville jeg være umådelig glad hvis der
var nogen her i gruppen der kunne et link til det ? da det er jo noget
med økonomi at gøre :)

VH
Moller

Fra : Oh-no

Dato : 27-02-07 14:00

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> programer... Men på de samme CD'er var der også tit et program til at
> regne renter, afdrag osv. til lån.

Excel...? Tip: PÅ formellinjn er der et lille "fx" - klik på det, vælg
finansielle funktioner, så får du en liste

Vh
He