Beskyttelseslommer til world of warcraft T~
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 02-01-07 11:26

Hej

Jeg står og mangler nogle beskyttelseslommer til world of warcraft TCG kort.

Nogen der ved hvor jeg kan købe disse over nettet eller i en fysisk
butik i nærheden af Esbjeg?

/Brian

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-01-07 17:23

Brian Bendtsen wrote:
> Jeg står og mangler nogle beskyttelseslommer til world of warcraft TCG
> kort.
>
> Nogen der ved hvor jeg kan købe disse over nettet eller i en fysisk
> butik i nærheden af Esbjeg?

Skriv til Fantask og spørg. Hvis de svarer nej (og siger at de ikke kan
bestille det hjem til dig), så kig på Noble Knight, en netbutik som jeg
tidligere har linket til.

Hvis du skal bruge kolonormt mange, så kan det dog godt betale sig at
springe Fantask over.

FUT < news:dk.spil.andre-emner > da dit spørgsmål ikke handler om rollespil.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Lars

Dato : 12-01-07 19:52

Hej Brian...

Du kunne også prøve Dragons Lair ( www.dragons-lair.dk )
Under KOTR --> TILBEHØR...
De har bl.a. "Ultra Pro" lommer...

Nærmeste butik er godt nok Aarhus, men hvis du ringet til Odense afdelingen
har de "postordre-forsendelser" derfra...

Held og Lykke...

Iznevgood!