Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
S: 2 rigtigt gode telefonnr.
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 01-01-07 18:27

Sælges: 2 rigtigt gode telefonnumre.

4693 4646 og
3698 9000

Begge numre er registreret hos Telefin, men kan udporteres til det
teleselskab man måtte ønske.

Kom med et bud.

Postet både i dk.teknik.telefoni + telefoni.ip

/HHAndresen

Fra : Michael

Dato : 01-01-07 18:58

Hans-Henrik Andresen skrev:

> [...]
>teleselskab man måtte ønske.
>
>Kom med et bud.
>
>Postet både i dk.teknik.telefoni + telefoni.ip

Jeg byder 2 skumbananer. En for hvert nummer..

Hint.. Dette er er ikke en gruppe hvor det er velset at sælge ting
(også telefonnumre)

Prøv i en af markedsgrupperne

--
/signature offline

Fra : Poul Nielsen

Dato : 02-01-07 22:05

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

En pose Piratos og en vingummi

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-01-07 15:44

"Hans-Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---remove---.com> wrote in message
> Sælges: 2 rigtigt gode telefonnumre.
>
> 4693 4646 og
> 3698 9000

Man kan ikke eje telefonnumre - de er kun til låns, de ejes af it/ts - og
hvis de vil have dem retur skal de ikke kompencere..

Så give ret mange penge for sådan noget ville jeg nok overveje..

Fra : Superman

Dato : 07-01-07 01:18

50,00 kr pr stk.

"Hans-Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---remove---.com> skrev i en
meddelelse news:45994455$0$139$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 07-01-07 13:51

Hejsa

Ellers tak, men de er solgt - til noget højere pris.

/HH

Fra : Kai Jensen

Dato : 10-01-07 17:13

"Hans-Henrik Andresen" <hhandresen@gmail---remove---.com> skrev i en
meddelelse news:45a0ecc9$0$180$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Hejsa
>
> Ellers tak, men de er solgt - til noget højere pris.
>
> /HH

et mere realistisk bud er 1000 + 1500, dog vil jeg gætte på at de er solgt
for mindst det dobbelte

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-01-07 17:41

"Kai Jensen" <hortex@get2xxnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meddelelse news:45a0ecc9$0$180$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> et mere realistisk bud er 1000 + 1500, dog vil jeg gætte på at de er solgt

Hvorfor?
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : PSD

Dato : 11-01-07 19:23

Hej.

> Hvorfor?

Vel fordi han selv har "købt" dem....

--
Peter

Fra : Kai Jensen

Dato : 14-01-07 14:00

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> "Kai Jensen" <hortex@get2xxnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?
> --
> Med Venlig Hilsen
> paul at sorensen.as

- det er et fastnet nr. - det er svært at finde
- 36 er "hjemmehørende" i Hvidovre, godt sted at være
- det er stadigt mere seriøst at drive virksomhed med fastnet nr. frem for
mobil nr.
- et guldnummer til mobil koster 300 og de er stadig svært af finde rigtige
gode numre
- et godt nummer har en god signalværdi
- et godt nummer er let at huske
- Når du driver virksomhed er det vigtigt med et godt navn, telefon nr,
adresse/beliggenhed, hjemmeside.
Enhver virksomhed har et markedsføringsbudget og i det er et par tusind kr.
småpenge - når man ser hviken værdi man får i investeringen.

Jeg har ikke købt nummerne, men jeg overvejede det kraftigt.

Fra : Chr.

Dato : 14-01-07 14:51

> Jeg har ikke købt nummerne, men jeg overvejede det kraftigt.

Jamen smid et bud på 44686868 og 44686869, hvis du lige står og mangler to
gode numre.
- De har været brugt som hovednummer, og faxnummer, men jeg har ikke brugt
dem til mit firma siden jeg lukkede det i 2003.

De ligger hos debitel IP, og kan smides hvorhen du vil, eller bare på en
anden konto hos dem.

- Chr.

Fra : JJ

Dato : 14-01-07 16:26

"Chr." <chr@fjerndette.dk> wrote in message
> [...]
> dem til mit firma siden jeg lukkede det i 2003.
>
> De ligger hos debitel IP, og kan smides hvorhen du vil, eller bare på en

Dette er stadig ikke en markeds gruppe, som Michael skrev i en tidliger
indlæg, så fat det dog.

JJ

Fra : Chr.

Dato : 14-01-07 18:22

"JJ" <jj@get.kd> skrev i en meddelelse
> Dette er stadig ikke en markeds gruppe, som Michael skrev i en tidliger
> indlæg, så fat det dog.
>
> JJ

Er skam fattet, men skulle englig have været sendt direkte til Kai..

Men hvad, så fik du også lov til at skrive lidt brok.

- Chr.

Fra : JJ

Dato : 14-01-07 19:12

> "JJ" <jj@get.kd> skrev i en meddelelse

> Er skam fattet, men skulle englig have været sendt direkte til Kai..
>
> Men hvad, så fik du også lov til at skrive lidt brok.
>
> - Chr.
ok, du kan alså ikke finde ud af at bruge den news-program.

JJ

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 21-01-07 09:13

Hans-Henrik Andresen wrote:
> Sælges: 2 rigtigt gode telefonnumre.
>
> 4693 4646 og
> 3698 9000

Hvorfor er de gode?

Garanteret opkald fra mor og jomfruer i nød, nemmere at kode ind eller hur?
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'