Spørgsmål til Ismåge
Fra : Jens G

Dato : 29-12-06 19:46

Jeg så lige i nyhederne at der var en sjælden Ismåge nede på Lolland.

Det fik mig til at tænke på at jeg engang har taget et billede af en
måge der måske er sådan en.

Hvis det er, så er billedet taget på en mere naturligt sted for
fuglen, nemlig ved kaj på flådestation Grønnedal i Grønland i 1984.

Jeg fik dengang at vide at det ikke var en helt almindelig måge, og
derfor tog jeg et billede af den. Håber nogen kan svare på om det er
en Ismåge.

http://album.gadesite.dk/displayimage.php?pos=-122

Desværre en papirbilledet blevet lidt medtaget med tiden, så
scankvaliteten er heller ikke god.

--
Jens G
Nu bruger jeg www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 29-12-06 20:21

> Jeg fik dengang at vide at det ikke var en helt almindelig måge, og
> derfor tog jeg et billede af den. Håber nogen kan svare på om det er
> en Ismåge.

Ja, det er en Ismåge, hvis jeg ikke tager meget fejl! En voksen en af
slagsen.

Mvh. Brian, Aars.

Fra : Suzanna Ipsen

Dato : 29-12-06 20:31

nospam061106@kabelmail.dk den 29. december 2006 kl. 19:46 +0100 skrev:
>http://album.gadesite.dk/displayimage.php?pos=-122
det ser sådan ud - jeg har slået op i min store fuglebog. Den ligner
denne, så du behøver ikke tage til Lolland

@hilsen
Suzanna

se min hjemmeside www.123hjemmeside.dk/suzanna