Kan ikke finde Unit1.dfm
Fra : Kurt G

Dato : 29-12-06 11:57

Jeg har haft nogle problemer med min pc, der har resulteret i, at mit
project er blevet mærkeligt.
Når jeg kompilerer, siger den, at den ikke kan finde Unit1.dfm.
Jeg har ikke nogen Unit1 i projectet, men har på et tidspunkt haft det og
der findes stadig en Unit1.dcu.
Jeg har prøvet at fjerne alle units og forms fra projectet og derefter hente
dem ind igen, men det har ikke hjulpet.

Hvordan får jeg den til ikke at lede efter Unit1?
Hvor gemmer Delphi5 de relevante oplysninger?

Mvh Kurt

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 29-12-06 12:32

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> wrote in message
> Hvor gemmer Delphi5 de relevante oplysninger?

Kig i din dpr fil (project > view source) og i de øvrige pas-filer under
"uses".

hilsen
Uffe

Fra : Kurt G

Dato : 29-12-06 13:18

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> Kig i din dpr fil (project > view source) og i de øvrige pas-filer under
> "uses".
> hilsen
> Uffe

Der fandt jeg den ganske rigtigt og fjernede den, så nu kan den kompileres.

Tak til Uffe!
/Kurt