Spell Jammer Grundsæt
Fra : Jesper Clemmensen

Dato : 29-12-06 10:38

Hej med jer..

Jeg har i langt tid søgt efter Grundsættet til Spell Jammer, men
forgæves.. Jeg har næsten alt andet til den "verden"..

Hvis I eller en I kender er villig til at sælge det, er jeg
interesseret.. :0)

Mvh Jesper

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-12-06 15:19

Jesper Clemmensen wrote:
> [...]
> forgæves.. Jeg har næsten alt andet til den "verden"..
>
> Hvis I eller en I kender er villig til at sælge det, er jeg

Jeg ved ikke hvad grundsættet hedder, men Noble Knight har 42
Spelljammer-ting.
< http://www.nobleknight.com/SearchResults.asp?search=spelljammer >

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jesper Clemmensen

Dato : 30-12-06 23:45

Jeg tror sørme, det er der.. Det må jeg lige se nærmere på.. :0)

Tusind tak for linket.. :0)

Mvh Jesper