optional new object
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 29-12-06 09:59

Hej Ng

Jeg har en funktion (vb6) hvor jeg gerne vil have et optionalt parameter på
som skal instatieres til et nyt objekt hvis der ikke er defineret et

lidt kringlet beskrevet, men meget enkelt at vise som et eksempel (Der ikke
virker).

public function foo(Optional ByRef Uos As UOSServer = New UOSServer)
Uos.bar = true
end function

Kan det lade sig gøre ?

Fra : Thomas Sørensen