kom med et bud!
Fra : Bente Christensen

Dato : 28-12-06 20:33

Hej, og godt nytår!

med årsskiftet får man indbydelse fra sit pengeinstitut, som gerne vil råde
i, hvordan man får mest ud af sine midler.

Hvad giver i af bud?
Er det stadig Østeuropa og Asien, som jeg blev rådet til sidste år, eller
hvad satser man på i den kommende tid?

Min mand går efter noget sikkert, men der er lidt gambler i mig, så hvad
mener i?

Hilsen Bente C.

Fra : Jens

Dato : 29-12-06 09:59

On Thu, 28 Dec 2006 20:32:45 +0100, "Bente Christensen"
<bente.chr@mail.dk> wrote:

>Hvad giver i af bud?
>Er det stadig Østeuropa og Asien, som jeg blev rådet til sidste år,
>eller hvad satser man på i den kommende tid?

Jeg aner ikke hvad "man" satser på.

Jeg har flg. fordeling i min portefølje :

25% DK / Europa
25% Østeuropa
35% Asien ( ex. Japan )
15% Latinamerika

>Min mand går efter noget sikkert, men der er lidt gambler i mig,
>så hvad mener i?

F.eks.:

Jyske Invest Kinesiske
BankInvest Indien & Kina
Danske Invest Latinamerika
ABN AMRO Rusland

Jyske Invest Kinesiske er steget med over 60% i år.

/Jens