Tele2 - nogen der kender til.. IT og Tlf~
Fra : Hans..

Dato : 28-12-06 20:23

Har TDC, blev ringet op af tele2, hvis man skifter kan man så beholde sin
e-mail adr. ?

Ellers nogen der kender til tele2 , priser og kvalitet på lev. og service ?

Tak

Mvh Hans..

Fra : Sørensen

Dato : 29-12-06 00:01

"Hans.." skrev >
> Ellers nogen der kender til tele2 , priser og kvalitet på lev. og service
> ?

Kort og godt... LAD VÆR
De har rod i bogholderiet og deres "kundeservice" er nærmest "ikke
eksisterende".

Kender flere der har ladet sig lokke af smarte sælgere, og så har stået uden
telefon i flere måneder.

vh.
Sørensen

Fra : Klaus Kjærgaard

Dato : 29-12-06 12:33

On Thu, 28 Dec 2006 20:23:16 +0100, "Hans.."
<evinklerfjern@kabelmail.dk> wrote:

>Har TDC, blev ringet op af tele2, hvis man skifter kan man så beholde sin
>e-mail adr. ?
>
>Ellers nogen der kender til tele2 , priser og kvalitet på lev. og service ?

Priserne er ok ved Tele 2.
Kvaliteten er også god, men jeg har selv haft 3 perioder på 4-12 dage,
hvor mit internet har været nede i det forgangne år. De har heller
ikke styr på deres fejlretning, når man kontakter dem. Først da jeg
sendte klage med post DK, skete der noget, men jeg er netop færdig med
at indkøre TDC herhjemme, da jeg håber de har en bedre service. For
service kan man nenlig ikke klage over ved Tele 2, der er ingen.

Vh.
Klaus

Fra : Frank Damgaard

Dato : 29-12-06 14:14

Hans.. skrev:
> Har TDC, blev ringet op af tele2, hvis man skifter kan man så beholde sin
> e-mail adr. ?

Hvis du har eget domæne med eget mailhotel/webhtel så JA.

Hvis du har en TDC-emailadresse hos TDC Internet så NEJ.
(har du Netbasis/nettid så kan du ændre til Netplus inden skiftet til tele2
og så mod ca. 350kr/år beholde din gamle emailpostkasse/adresser)

Jeg ville nok under alle omstændigheder se mig om efter eget
domæne og mailhotel/webotel.
DK-domæne er ca. 50kr/år, og mail/webhotel fås fra 5-10kr/md og opefter.
så kan du skifte internetudbydere så meget du vil, og beholde din mailadresse :)
(fullrate tilbyder f.eks. slet ikke mail og hjemmeside)

> Ellers nogen der kender til tele2 , priser og kvalitet på lev. og service ?

Havde oprindelig Tiscali, siden Tele2 da det blev overtaget.
Internet fungerede fint i de over 2 år. Havde dog telefon hos TDC, ikke hos Tele2,
så jeg kan ikke sige noget om Tele2's telefoni.

Dog kom der aldrig rigtig besked om hvordan mail/news/web skulle håndteres efter
overtagelse af tiscali. så jeg kunne ikke gå ind og rette tiscali-emailadresse eller ændre
homepage-adresse eller oprette homepage.....
Tele burde informere kunderne meget bedre.

Er nu skiftet til Fullrate, og må sande at fakturering/bogholderi hos Tele2
kører meget langsomt.
Tele2 sendte medio-oktober besked om opsigelse af abo. per 12.dec.,
men 16.december sender Tele2 næste faktura med PBS-betaling (har henvendt
mig til tele2, så det burde komme i orden på et tidspunkt )
Fra andre brugere hos tele2 har jeg fundet ud af det er normalt, og man får en dag
en check med beløbet retur når tele2's bogholderi er kommet så langt.
.....suk