Personer søges
Fra : Poul Schaadt

Dato : 27-12-06 16:05

Jeg søger 3 frivillige kvinder som kunne tænke sig at være med i en
ganske ufarlig test. Læs mere om dette på www.vagicare.dk og foretag
tilmelding, spørgsmål, mv der.
Kærlig hilsen
Vagicare.
Poul

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-12-06 17:16

Den 27-12-06 16.04 skrev Poul Schaadt (slet Q6O7V) følgende:

> Jeg søger 3 frivillige kvinder som kunne tænke sig at være med i en
> ganske ufarlig test. Læs mere om dette på www.***.dk og foretag
> tilmelding, spørgsmål, mv der.

Hvis du vil tages seriøst, bør der nok lidt flere oplysninger på
hjemmesiden. Hvem er du? Hvad er dine forudsætninger for at tilbyde
behandlingen? Hvorfor mener du, behandlingen virker (litteratur herom)?

I øjeblikket kan man reelt ikke se, om du blot er en gammel gris, der
vil befamle kvinder.

Og så må jeg vel hellere tilføje, at gruppen her ikke er beregnet til
reklamer, opslag og lignende.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tag på opdagelsesrejse i fantastisk flotte fraktaler.

Fra : Peter

Dato : 28-01-07 15:20

> Hvis du vil tages seriøst, bør der nok lidt flere oplysninger på
> hjemmesiden. Hvem er du? Hvad er dine forudsætninger for at tilbyde
> behandlingen? Hvorfor mener du, behandlingen virker (litteratur herom)?

Forudsætninger **LOL** du vil vel ikke antyde at det skulle kræve nogen
uddannelse at stå befamle kvinder i fissen.