Skins
Fra : Allan Madsen

Dato : 26-12-06 19:52

Hejsa

Er der nogle der kan lede mig i den rigtige retning.

1. Jeg ønsker at lave et program med forskellige Skin´s
2. Se nr. 1.

Jeg har slet ikke en ide om hvordan man laver det med skin's, så er der
nogle gode hjemmesider der fortæller om det????

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 27-12-06 09:37

hejsan....

http://www.skincrafter.com/index.html
http://www.alphaskins.com
http://www.sunisoft.com/suiskin/index.htm

/finn

Fra : Allan Madsen

Dato : 29-12-06 21:09

Tak for svaret.
Men findes de ikke i en gratis udgave og som kan tage jpg filer, bruger D6

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 30-12-06 17:03

Alfa skins har en gratis version.....

du skal nok ikke regne med at bruge jpeg - hvorfor sqlle man ogsaa det????

/f

Fra : Allan Madsen

Dato : 31-12-06 10:56

Hejsa

Fordi de fylder meget mindre end bitmap.
Og de skins jeg pt arbejder med fylder over 1,4Mb og der er mange af dem.
MVH
allan

Fra : PØLLE

Dato : 30-12-06 00:19

> 1. Jeg ønsker at lave et program med forskellige Skin´s

Jeg lyder måske dum, men hvordan defineres "Skins".

PØLLE

Fra : Allan Madsen

Dato : 30-12-06 15:01

Det er så man f.eks kan bruge et billede som "form" andre knapper f.eks
runde, trekantet ja lige hvad man ønsker.

Fra : PØLLE

Dato : 30-12-06 17:05

Allan tak for forklaringen

PØLLE