Skærme
Fijala 3554
Er denne LG Skærm noget værd til spil?
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 22-12-06 23:53

http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=162463
Det virker lidt meget billigt. Den ser jo ud til at have en god
responsstid til spil og så er den widescreen.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Hans

Dato : 23-12-06 00:10

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det virker lidt meget billigt. Den ser jo ud til at have en god
> responsstid til spil og så er den widescreen.

Den er mindre end en almindelig 19"...

Fra : JK

Dato : 23-12-06 14:41

On Fri, 22 Dec 2006 23:52:35 +0100, "Rasmus Bertelsen"
<rasbert@nowhere.invalid> wrote:

>http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=162463
>Det virker lidt meget billigt. Den ser jo ud til at have en god
>responsstid til spil og så er den widescreen.

1440x900 kræver, at dit grafikkort er med på spøgen. Kun de nyeste
kender den opløsning.

med 1680x1050 er der større chance for, at grafikkortet kan. Men alle
wide er ret nyt. Det er en kanon skærm, 20" wide.

5 eller 8 msec er vist hips om hap.

mvh

John

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 27-12-06 20:46

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
KLIP

> [...]
>
> med 1680x1050 er der større chance for, at grafikkortet kan. Men alle
> wide er ret nyt. Det er en kanon skærm, 20" wide.

Det vil sige at et GeForce 6700 XL som der sidder i min Medion MD 8800 vil
ikke kunne
trække det? (I den opløsning altså!)

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : JK

Dato : 30-12-06 00:17

On Wed, 27 Dec 2006 20:46:04 +0100, "Rasmus Bertelsen"

Måske jo. Prøv !

Fra : M.N.

Dato : 23-12-06 14:57

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse