Skærme
Fijala 3554
Acer AL1916WAs
Fra : SonofonoS

Dato : 21-12-06 16:17

Hej

Jeg har lige købt ovenstående og undrer mig over "opstartstiden".
Hvis jeg slukker skærmen på "power"-knappen og tænder igen, går der
forholdsvis lang tid før der er billede på skærmen. Skærmen viser
bare et Acer-logo i ca. 1 minut. Kan det passe? Synes det virker som
lang tid, da jeg normalt slukker skærmen, når jeg forlader computeren
og tænder igen når jeg vender tilbage. 1 minut er faktisk lang tid at
sidde og kigge ind i en skærm!

Håber på en forklaring.

Henrik

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-12-06 18:55

"SonofonoS" <henrik@wendelbo-hansen.dk> skrev :

> [...]
>forholdsvis lang tid før der er billede på skærmen. Skærmen viser
>bare et Acer-logo i ca. 1 minut. Kan det passe?

På min, som er modellen før (uden a i modelbetegnelse) tager det
ca. fem sekunder før billedet kommer frem.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)