Bud på bedste trådløs telefon til max 400 ~
Fra : fishline

Dato : 17-12-06 00:51

Hej,
Min far skal have en trådløs telefon i julegave. Derfor ville jeg gerne høre
nogle bud på den bedste trådløse telefon til max. 400 kr. ???
Vh.
Michael

Fra : Kent Glerup

Dato : 17-12-06 10:01

On Sun, 17 Dec 2006 00:50:52 +0100, "fishline"
<cigarazion@hotmail.com> wrote:

>Hej,
>Min far skal have en trådløs telefon i julegave. Derfor ville jeg gerne høre
>nogle bud på den bedste trådløse telefon til max. 400 kr. ???

El Giganten har noget Siemens på tilbud i den nyeste avis, til vistnok
300-400 kroner. Det ville være mit bud!

/Kent Glerup

Fra : Lars Arup

Dato : 21-12-06 01:51

Jeg har været positivt overrasket over en Philips Kala jeg købte for ca 1,5
år siden i en Rema 1000. Kostede 400,- for 2 håndsæt og base. Lydkvalitet og
batterilevetid er meget fin.

MVH Lars Arup