Sentralbord software for PC + ISDN ?
Fra : Terje

Dato : 16-12-06 11:03

Hei
Har en PC med ISDN kort som jeg benytter som telefonsvarer/telefon logg ved
hjelp av den gode gamle ISDNCID.

Ønsker å benytte ISDN+PC mulighetene ytterlitgere enn hva ISDNCID gir meg
idag.

Blant annet så jeg ser etter PC software som kan gi meg muligheten til å
sette opp:

- telefonsvarer med valg av melding og/eller tidspunkt avhengig av hvem som
ringer
- Meldingsoptak korresponderende med telefonsvarer
- Tidsbestemt viderekobling til ett av flere mulige andre forhånddefinerte
nummer
- Fax (inn/ut)

Anskaffer gjerne nytt ISDN-i PC'en hvis det er nødvendig.

Noen som har noe godt tips?

TIA, mvh Terje