Slim i halsen
Fra : tr

Dato : 15-12-06 20:59

Hej!
Hvordan kommer jeg af med slim i halsen, som jeg har fåer efter en
enfluenza, somme tider får jeg hostet nogle klumper op, men der sidder meget
endnu.
Mvh tr

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Lyrik

Dato : 18-12-06 00:19

Den 15.12.2006 kl. 20:58 skrev tr <titris@aab-net.dk>:

+++++++++
Drop mælkeprodukter, de trækker slim. Drik vand.

Hilsen
Jens

Fra : gb

Dato : 21-12-06 05:02

"tr" <titris@aab-net.dk> wrote in

> Hvordan kommer jeg af med slim i halsen, som jeg har fåer efter en
> enfluenza, somme tider får jeg hostet nogle klumper op, men der
> sidder meget endnu.

Fyld kogende vand i en opvaskebalje, tilsæt et par dråber timianolie og
et par dråber eukalyptusolie, og inhalér dampene. Timianolien er
slimløsende og desinficerende, eukalyptus er slimløsende og tager den
grimme lugt fra timianolien.

--
GB

Fra : tr

Dato : 21-12-06 22:04

Hej...
tak for svarene, det vil jeg prøve
Mvh tr

Fra : gb

Dato : 26-12-06 12:03

"tr" <titris@aab-net.dk> wrote in

> ------------- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til
> privatbrugere. Den har indtil videre sparet mig for at få 788
> spam-mails Betalende brugere får ikke denne besked i deres
> e-mails. Hent en gratis SPAMfighter her.

Drop det spam der. Og god bedring med halsen.

--
GB

Fra : Per H

Dato : 26-02-07 23:04

On Thu, 21 Dec 2006 04:02:12 GMT, gb <nospam@no.invalid> skrev:

> [...]
>et par dråber eukalyptusolie, og inhalér dampene. Timianolien er
>slimløsende og desinficerende, eukalyptus er slimløsende og tager den

virker det mon også når man har rømmet sig det meste ad 30 år,
ik fordi der er direkte slim, men noget må der jo være.?
Vh Per

Fra : gb

Dato : 27-02-07 23:13

Per H <tramanden@gmail.com> wrote in

> virker det mon også når man har rømmet sig det meste ad 30 år,

Næppe.

--
GB