unlock af lg u880
Fra : jan deleuran

Dato : 15-12-06 02:44

Kunne det tænkes at der var en der kunne hjælpe mig lidt her, ? er ikke helt
sikker på om den kan låses op uden at jeg betaler for det, den er oprettet
med 3

Jansen

Fra : Lars, 12unlock.dk

Dato : 15-12-06 21:05

"jan deleuran" <2cool@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne det tænkes at der var en der kunne hjælpe mig lidt her, ? er ikke
> helt sikker på om den kan låses op uden at jeg betaler for det, den er
> oprettet med 3
>
> Jansen

Det kan den i teorien godt, med noget patchet software, hvis du selv har mod
på det, jeg har beskrevet det i et indlæg tidligere, se her:
news:45598cd6$0$49207$14726298@news.sunsite.dk det kræver dog lidt indsigt i
flash af tlf. og det er ikke en 100% løsning(se indlægget).

--

Mvh. Lars, 12unlock

Web: www.12unlock.dk
Mail: info@12unlock.dk