Taletidskort til Columbia
Fra : Ditte H

Dato : 13-12-06 20:50

Hej

Hvor får man flest minutter for pengene?
Gerne opline køb, hvor man får en mail med koderne.
Der skal ringes til Columbia, oftesst fra en mobil, men også fra
fastnet.

Håber der er nogen der kender nogle billige løsninger, da der er en ung
mand med en columbiansk kæreste, der bliver meget glad.

Hilsen Ditte

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-12-06 20:55

Har du overvejet Skype.

Fra : Ditte H

Dato : 13-12-06 22:02

Anders (6400) forklarede:
> Har du overvejet Skype.

Skype er vist ikke en mulighed. Det er foreslået, men der er vist ikke
altid adgang til internet og computer i begge ende.

Hilsen Ditte

Fra : Morten Guldager

Dato : 13-12-06 21:20

2006-12-13 Ditte H wrote
> [...]
> Gerne opline køb, hvor man får en mail med koderne.
> Der skal ringes til Columbia, oftesst fra en mobil, men også fra

Måske du kan finde noget brugbart her:

http://www.telefonkort.dk/p/buy.php?idcountry=92&id_from_country=62

/Morten

Fra : Jan Viegand

Dato : 14-12-06 16:52

"Ditte H" <ditte@nnnnn.nn> wrote in message
> Hej
>
> Hvor får man flest minutter for pengene?
> Gerne opline køb, hvor man får en mail med koderne.
> Der skal ringes til Columbia, oftesst fra en mobil, men også fra fastnet.

Tjek www.globedialer.com: 7-9 US cents/min + DK-takst til DK-nr. Det er til
mobiltlf, men måske virker det også på fastnet. Jeg kender ikke kvaliteten,
men det er værd at prøve.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-06 20:07

> [...]
>
> Håber der er nogen der kender nogle billige løsninger, da der er en ung
> mand med en columbiansk kæreste, der bliver meget glad.

Hej,

Prøv http://www.globedialer.com

Ved ikke om de er startet i DK endnu.

Mvh. Ulrich

Fra : John Doe

Dato : 14-12-06 21:57

Ditte H wrote:
> Hvor får man flest minutter for pengene?
> Gerne opline køb, hvor man får en mail med koderne.
> Der skal ringes til Columbia, oftesst fra en mobil,
> men også fra fastnet.

http://www.globedialer.com kan anbefales. Kan bruges fra mobil og fastnet,
men er specielt velegnet til brug på mobiltelefonen.

Fra : Jens

Dato : 15-12-06 01:58

> [...]
>
> Håber der er nogen der kender nogle billige løsninger, da der er en ung
> mand med en columbiansk kæreste, der bliver meget glad.

Anskaf dig voipdiscount kan hentes på deres hjemmeside www.voipdiscount.com
det koster ca en eurocent pr minut, også er du fri for tvivlsomme
taletidskort og dårlig lydkvaltet.
Det kræver så at din computer er tændt, men du bruger stadig din fastnettlf
ved directcall, den danske del af opkaldet er gratis til fastnet, og gratis
til mange lande ud over 5 eurocent i opkaldsafgift.
Har snart brugt det i et år nu til Thailand og Hongkong og er yderst
tilfreds da det jo næsten er gratis og 100 gange bedre end skype.
MVH
Jens

Fra : Ditte H

Dato : 16-12-06 08:25

Ditte H forklarede den 13-12-2006:
> [...]
>
> Håber der er nogen der kender nogle billige løsninger, da der er en ung mand
> med en columbiansk kæreste, der bliver meget glad.

Tak for alle jeres svar.
De er hermed givet videre til den unge forelskede mand.

Glædelig jul.

Hilsen Ditte