FTP, manglende filoplysninger, hjælp
Fra : VIP

Dato : 13-12-06 09:25

Hej

Jeg er igang med et mindre projekt hvor jeg forsøger at anvende FTP til at
checke om nogle filer / mapper på en server er blevet opdateret korrekt.
Opdateringen foretages af et andet program som jeg ikke kan ændre eller
tilføje i.

Jeg bruger VB´s "Internet Transfer Control" og får også fint forbindelse til
server.

Private Sub CmdTilslutFTP_Click()
With Inet1
.RemoteHost = "192.168.1.211"
.RemotePort = "21"
.Protocol = icFTP
.UserName = "test"
.Password = "123456"
.Execute , "DIR"
End With
End Sub

Men "DIR" returnerer kun filnavne / mappe navne, jeg savner dato og
størrelse som når der anvendes en FTP client.

Hvad mangler der eller hvad har jeg overset ?

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Jan Vinten

Dato : 13-12-06 23:08

Hej Viggo,

Prøv at smide en "ls -al" efter den og se om du ikke får lidt mere
info.

Jeg har på ingen måde checket om det virker...

/ Jan

Fra : VIP

Dato : 14-12-06 14:30

"Jan Vinten" <jan.vinten@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]