Trådløs telefon, siemens s450
Fra : Erik M. Jensen

Dato : 11-12-06 21:22

Hej.

Er der nogen der kender siemens s450 / s45 ?

Hvordan fungerer den mht. lydkvalitet, betjening, batteri mv. ?
Er det en god telefon, eller er der andet i samme prisklasse der er et kig
værd ?

Den skal bruges til alm. fastnet, evt. senere tilsluttes en ip-adapter.

mvh Erik

Fra : alten

Dato : 18-12-06 15:06

Vi gav svigermor den i fødselsdagsgave. Hun er meget tilfreds med den.

E450 er en mere robust udgave af samme telefon. Jeg har kun hørt godt om
Siemens telefoner.

mvh,
Henrik

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 18-12-06 21:19

S450 svarer til E450 - og E450 har vi selv megen glæde af her i huset.
S450 er den "pæne" - E450 er "håndværker" modellen.

Du skriver at den måske senere skal benyttes til IP telefoni - Hvilket den
fungerer storartet til, da dens echo cancelation ikke har givet problemer
med de IP adaptere jeg har brugt den til (sipura, grandstream, AVM)

Personligt mener jeg den både brugsmæssigt og mht. lydkvalitet er bedre end
nogen af de bundle-tilbud jeg har prøvet fra både Siemens & Philips (i samme
prisleje).

I dag sidder vores dog på en Siemens 4175 som så er tilsluttet en AVM 7050
IP router/adapter. Alle udgående opkald er IP telefoni.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.