Underlige opringninger
Fra : Ukendt

Dato : 08-12-06 22:36

Hej.

Her til aften er der et 11 cifret nummer, der har ringet til os 8 gange
indenfor et kvarter.

De to første gange tog vi telefonen. Her lød det som om, der kun blev lavet
lyde. Det var menneskelyde og ikke en maskine, der lavede lyden. Men det lød
ikke som et sprog, der blev talt. Mere som lyde / telefonfis.

Kan man på nogle måder tjekke, hvad et 11-cifret nummer er fra.

79267368468

Fra : Benny Amorsen

Dato : 08-12-06 22:43

> [...]

MJ> som lyde / telefonfis.

MJ> Kan man på nogle måder tjekke, hvad et 11-cifret nummer er fra.

Dette nummer burde ikke kunne forekomme. Hvilken teleudbyder har du?

Hvis det var fra udlandet, burde A-nummeret have 00 som præfiks. Den
danske nummerplan tillader ikke numre længere end 8 cifre -- i f.eks.
Tyskland kan man tilføje ekstra cifre til telefonnumrene, hvis man har
ISDN, men den går ikke i Danmark.

/Benny

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-06 22:44

"Benny Amorsen" <benny+usenet@amorsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> danske nummerplan tillader ikke numre længere end 8 cifre -- i f.eks.
> Tyskland kan man tilføje ekstra cifre til telefonnumrene, hvis man har

Hej Benny.

Det er Sonofon mobil abb.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 08-12-06 23:28

"M&J" <nospam tak,> wrote:

>Det er Sonofon mobil abb.

Mangler det ikke et + tegn foran nummeret?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-06 23:32

"Ove Kjeldgaard" <ReadMyEmail@The.Signature> skrev i en meddelelse

> Mangler det ikke et + tegn foran nummeret?

Jo, men det står der foran alle vores indkomne numre, så det tog jeg ikke
med.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 09-12-06 00:20

"M&J" <nospam tak,> wrote:

>Jo, men det står der foran alle vores indkomne numre, så det tog jeg ikke
>med.

Det bliver jo sikkert til et russisk opkald:

+7 9267368468

Om det så er fastnet eller mobil, har jeg ikke fundet frem til.

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-06 15:56

> Det bliver jo sikkert til et russisk opkald:
>
> +7 9267368468
>
> Om det så er fastnet eller mobil, har jeg ikke fundet frem til.

OK.

Den bliver ved med at ringe os op igen i dag.

Er der noget man kan gøre?

Fra : Michael

Dato : 10-12-06 18:02

"M&J" <nospam tak,> skrev:

>"Ove Kjeldgaard" <ReadMyEmail@The.Signature> skrev i en meddelelse

>OK.
>
>Den bliver ved med at ringe os op igen i dag.
>
>Er der noget man kan gøre?

Løft røret og lad det ligge.. Det bliver sikkert for dyrt for dem i
sidste ende :)

--
/signature offline

Fra : LarsJ

Dato : 08-12-06 23:37

M&J skrev:
> "Benny Amorsen" <benny+usenet@amorsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Benny.
>
> Det er Sonofon mobil abb.

Så er det nok en mobil, der uforvarent bliver ringet op fra, hvis den
ligger i en taske el. lign, eller nogle unger leger med den. Næppe den
store bukkebreuse eller andre bøhmænd....

Fra : himmel bjerget

Dato : 14-01-07 18:57

> Løft røret og lad det ligge.. Det bliver sikkert for dyrt for dem i
> sidste ende :)
>

> --
> /signature offline

kontakt dit teleselskab og sig du bliver generet at flg nummer så skal
de nok tage over .

du skal kontakte dem lige når den mystiske telefon har ringet til dig
så kan de spore nummeret