Så døde denne gruppe også!
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 08-12-06 20:21

Hvad skyldes det?

- Jensby

Fra : Per Toustrup

Dato : 08-12-06 23:42

Jeg tror det er vejret, der har skylden. Vi holder nok en pause
indtil blæsevejret stilner af og vi kan komme på vandet igen.
Dette er nok bare en af årsagerne.

hilsen per

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-12-06 11:17

"Per Toustrup (slet UDRIX)" <lisper@UDRIXprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det er vejret, der har skylden. Vi holder nok en pause
> indtil blæsevejret stilner af og vi kan komme på vandet igen.
> Dette er nok bare en af årsagerne.

Det er vel nu der skulle skrives. Når blæsten stilner af skal folk jo fiske.

Kystfiskeriet kører forresten glimrende, her ovre på Bornholm, for tiden.
Der fanges masser af havørreder. Endda med et overtal af blanke. Har selv
fanget 3 grønlændere over 5 ture.

MVH Niels

Fra : Michael

Dato : 10-12-06 20:09

Hvad med fiskeriet efter laks (trolling) er der også gang i det lige for
tiden på Bornholm ???

mvh.

Michael

Fra : Fam. Olsen

Dato : 11-12-06 20:52

"Michael" <iller@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med fiskeriet efter laks (trolling) er der også gang i det lige for
> tiden på Bornholm ???
>
> mvh.
>
> Michael

Øhh det ved jeg sgu egentlig ikke. Jeg har ikke hørt om det, men jeg kan da
stikke et par følere ud.

MVH Niels

Fra : Preben Andersen

Dato : 09-12-06 13:26

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad skyldes det?

Iltsvind?

mvh
Preben

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-12-06 13:24

Jan Bang Jensby wrote:

> Hvad skyldes det?

Det skyldes nok, at det er meget længe siden, at undertegnet har sat gang
i nogle lange og ørkedsløse debatter omkring vand/havmiljø,
fritidsfiskeri, o.s.v...

Men der er jo mange lystfiskere, som har ytret, at de hellere vil ha' en
stille og rolig gruppe, hvor der ikke sker ret meget...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : william

Dato : 12-12-06 17:35

> Men der er jo mange lystfiskere, som har ytret, at de hellere vil ha' en
> stille og rolig gruppe, hvor der ikke sker ret meget...

Øhhh, hvor?

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 12-12-06 17:53

"william" <william@nowhere.moc> skrev i en meddelelse

> Øhhh, hvor?

Bl.a her, der har været en udtalt modstand mod visse debatører der har endda
været udtalt visse uhvemsord
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : jacob johansen

Dato : 13-12-06 16:52

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse
> "william" <william@nowhere.moc> skrev i en meddelelse

> Bl.a her, der har været en udtalt modstand mod visse debatører der har
> [...]
Det vil jag da håbe er en fejl.... Jeg ville meget have lidt mere aktivitet
i denne her gruppe!!! om både fiskeri, iltsvind og vejret etc... alt der er
relevant

MVH
Jacob Johansen
der mener at det er for koldt at fiske lige Pt.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 13-12-06 17:20

"jacob johansen" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> MVH
> Jacob Johansen
> der mener at det er for koldt at fiske lige Pt.

Prøv at læse lidt i google groups og du vil undres over hvordan folk kan
tiltale andre her i denne NG
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as
-jeg synes også det er kold og tidligt mørk

Fra : Kent Hald

Dato : 13-12-06 19:13

> Med Venlig Hilsen
> paul at sorensen.as
> -jeg synes også det er kold og tidligt mørk

Hej,

Det er netop nu, hvor det er koldt og mørkt, man skal tage det varme tøj på.
Torsk og fladfisk går tæt på land og kan give nogle fine oplevelser fra
kysten.
Lige nu meldes der også om fint havørredfiskeri.
Jeg var selv ved stranden søndag aften, men der var desværre for meget
strøm,
vores agn kunne ikke blive liggende.

Med venlig hilsen,

Kent

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-12-06 18:52

jacob johansen wrote:

> Det vil jag da håbe er en fejl.... Jeg ville meget have lidt mere aktivitet
> i denne her gruppe!!! om både fiskeri, iltsvind og vejret etc... alt der er
> relevant

Jeg ka' da bare poste et indlæg, som starte en tråd om de notorisk
krimminelle og asociale fritidsfiskere, der sætter deres ulovlige og
uafmærkede garn i fredningszoner, så de spærer for havørredernes optræk i
vandløbene.

Og så kan vi kalde på Alex Linaa og hans fritidsfiskervenner, og så skal
du bar se løjer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars O.

Dato : 13-12-06 22:35

On Wed, 13 Dec 2006 18:52:03 +0100, Niels Riis Ebbesen wrote:

> Og så kan vi kalde på Alex Linaa og hans fritidsfiskervenner, og så skal
> du bar se løjer...

Gys...hold hellere jeres hanekampe ovre i fotogrupperne. Så ved man da,
hvor man har jer

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 12:15

<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>krimminelle og asociale fritidsfiskere, der sætter deres ulovlige og
>uafmærkede garn i fredningszoner, så de spærer for havørredernes optræk i

Det eneste asociale der nogensiden har været i denne gruppe, er din
omtale af andre mennesker, som ovenstående snævertsynede pis er et
mønstereksempel på.

Find en gruppe hvor du kan diskutere dine sociale færdigheder Ebbesen,
for det er det største af dine problemer, hverken fritidsfiskere eller
talentløse fotoknipsere.

Fra : M Jensen

Dato : 13-12-06 20:08

Hej Niels...

Velkommen tilbage, det er længe siden, du har været savnet...

mvh
M Jensen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-12-06 11:23

M Jensen wrote:

> Velkommen tilbage, det er længe siden, du har været savnet...

Jeg har såmænd været her hele tiden, jeg synes bare, at der har været alt
for mange fritidsfisere i denne gruppe...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 12:12

On Wed, 13 Dec 2006 20:08:05 +0100, "M Jensen"
<hr.michael@jensen.mail.dk> wrote:

>Hej Niels...
>
>Velkommen tilbage, det er længe siden, du har været savnet...

Ja som en byld i røven

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 12:36

On Tue, 12 Dec 2006 13:24:14 +0100, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Det skyldes nok, at det er meget længe siden, at undertegnet har sat gang
>i nogle lange og ørkedsløse debatter ...

Præcis. Ørkesløse er dit varemærke, og sammen med manglende empati og
respekt for andre mennesker er det altid en garanti for mudderkastning
og tilsvining.
Så hold dig bare væk, tonen har været både sober og omgægelig her i
gruppen i den tid du har været passiv. Du behøver ikke at smide om dig
med lort her, og ødelægge denne gruppe på samme måde som hele 3
fotogrupper.

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 15-03-07 16:51

Nej han lærer det aldrig , og der kom ikke nogen kommentare om de 45
ulovlige LYSTFISKERE , der blev taget med fingrene i postkassen da de stod
og fiskede sild lige inden for slusen på Augustenborg havn , og sjovt nok
kom fiskerikontrollen ikke forbi den dag der blev ringet til dem , men først
efter at der var billeder i jydske-vestkysten af dem..

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-03-07 20:45

Næh bette christian, denne gruppe døde fordi den kom til lugte så meget
af fritidsfiseri, at alle lystfiskerne har fundet et andet sted hvor de
kan kommunikere.

Niels Riis Ebbesen

Fra : Fam. Olsen

Dato : 16-03-07 15:15

> Næh bette christian, denne gruppe døde fordi den kom til lugte så meget af
> fritidsfiseri, at alle lystfiskerne har fundet et andet sted hvor de kan
> kommunikere.

Ikke alle. Jeg har ikke fundet dette sted. Hvor er det henne?

MVH Niels

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 15:22

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Ikke alle. Jeg har ikke fundet dette sted. Hvor er det henne?

Det eksisterer kun i Niels' fantasi.
Hvordan skulle manden der af alle har de dårligste kommunikationsevner
overhovedet kunne genkende sådan et sted, hvis det altså eksisterede?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-03-07 18:46

Fam. Olsen wrote:

> Ikke alle. Jeg har ikke fundet dette sted. Hvor er det henne?

http://forum.sportsfiskeren.dk/index.php - helt og aldeles frit for
fritidsfisere...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-07 21:11

On Fri, 16 Mar 2007 18:46:08 +0100, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>http://forum.sportsfiskeren.dk/index.php - helt og aldeles frit for
>fritidsfisere...

Så du går ind for at man udelukker dem man ikke kan lide?
Du er jo nazist Niels, men det har du faktisk allerede demonstreret
til fulde i fotogrupperne.

Fra : Leif Nielsen

Dato : 17-03-07 12:31

--
Godt at alle lovlydige sportsfiskere har fundet et sted at være , så kan det
været at vi kriminelle få fred .

Leif

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kent Hald

Dato : 17-03-07 19:26

"Leif Nielsen" <dsl275498@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> --
> Godt at alle lovlydige sportsfiskere har fundet et sted at være , så kan

Ja, der er desværre personer, som mener alle der kommer til at løse et
fritidsfisketegn
er kriminelle, uanset om de nogen sinde hatr sat et redskab ulovligt.
Og de lystfiskere, (og dem er der en del af) der fisker ulovligt, er
uskyldige.
Jeg selv har været lystfisker i mange år, og der er fritidsfiskere i
familien og blandt mine
venner, ingen af dem kunne drømme om at sætte sine ruser eller garn
ulovligt.
For pokker, havet er stort nok til os alle.

KH

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-07 10:10

On Sat, 17 Mar 2007 19:26:02 +0100, "Kent Hald" <daffy@(remove)
finheat.dk> wrote:

> [...]
>ulovligt.
>For pokker, havet er stort nok til os alle.

Ikke ifølge Niels Ebbesen og hans ligesindede dogmatikere. Så er
fritidsfiskerne skyld i alt fra iltsvind til Exxon Valdez.

Når man, som han har gjort gentagne gange her i nyhedsgruppen:

-Dæmoniserer en hel befolkningsgruppe (fritidsfiskere)
-Forhindrer at de kommer til orde
-Bruger denne befolkningsgruppe som syndebukke for alverdens ulykker
-Spreder ondsindede løgne om denne befolkningsgruppe
-Nedgør denne befolkningsgruppe offentligt
-Fremstiller denne befolkningsgruppe som undermennesker (bl.a.
kriminelle bistandsklienter mv.)

Så er al dialog vist gået i hegnet for længe siden.
Men ærlig talt, minder disse metoder ikke om noget man har set før? En
gang i 30'ernes Tyskland?

Smid den klovn i filteret en gang for alle, for han har bevæget sig
langt uden for pædagogisk rækkevidde.
Ingen grund til at én person skal have lov til at forgifte debatten på
usenet.

Fra : Nobody

Dato : 18-03-07 19:57

Alex skrev: Smid den klovn i filteret en gang for alle,

du har skæmtes med niels så længe jeg kan huske og jeg tvivler på at du gør
det .... kan du stå ved din udtalelse ??

jeg synes det ville være rart hvis i kunne holde kaje begge to(fraktioner)
eller futte over i en anden gruppe .... GÆT SELV HVILKEN

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 19-03-07 09:07

Nobody wrote:

> jeg synes det ville være rart hvis i kunne holde kaje begge to(fraktioner)
> eller futte over i en anden gruppe .... GÆT SELV HVILKEN

Hørt!

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-07 09:14

"Nobody" <nejtak@goaway.com> skrev i en meddelelse

> du har skæmtes med niels så længe jeg kan huske og jeg tvivler på at du
> gør det .... kan du stå ved din udtalelse ??

Touché - Nu kan jeg.
Beklager jeg fik bidraget til støjen

/Alex

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-03-07 13:13

Nobody wrote:

> jeg synes det ville være rart hvis i kunne holde kaje ...cut...

Nå-ja... fritidsfiserne vil gerne ha', at begravelsen af denne gruppe
foregår i stilhed...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Nielsen

Dato : 19-03-07 13:44

> Nå-ja... fritidsfiserne vil gerne ha', at begravelsen af denne gruppe
> foregår i stilhed...

Ja tak ! Så hold dig væk

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 19-03-07 18:04

> [...]
>>

> Ja tak ! Så hold dig væk
>
> Leif

> Den har indtil videre sparet mig for at få 509 spam-mails

Kære Leif
Før du sender nogen væk, vil du så ikke lade være med at spamme denne ng med
din reklame for spamfigter
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Leif Nielsen

Dato : 20-03-07 10:27

Reklamere som jeg har lyst , da andre ter sig som de har lyst til .

Leif

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-07 12:29

> Reklamere som jeg har lyst , da andre ter sig som de har lyst til .

Og du smider også bare affald hvor du lyster, fordi der ligger affald i
forvejen?
Var det 12 år du var?

Fra : Leif Nielsen

Dato : 20-03-07 13:11

13

Leif

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 20-03-07 15:09

> [...]
>
> "Alex Linaa" <www.haelaager.dk> skrev i en meddelelse

> Den har indtil videre sparet mig for at få 505 spam-mails

Nu får du jo nok det problem at folk ikke kan tage dig alvorlig
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Leif Nielsen

Dato : 21-03-07 09:05

> --
> Med Venlig Hilsen
> paul at sorensen.as

Som så mange andre , man ikke kan tage alvorligt

Fra : Finn N

Dato : 19-08-07 08:28

Hej
Er der overhovedet nogen her der har tid til at fiske her i denne gruppe med
alt det vrøvl her?
Finn

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 12:01

On Sun, 19 Aug 2007 09:27:42 +0200, "Finn N" <norbom@city.dk> wrote:

>Er der overhovedet nogen her der har tid til at fiske her i denne gruppe med
>alt det vrøvl her?

Hvilket vrøvl?
Hvad er din mission med at hælde benzin på et bål der har været
slukket siden marts?
Er det ikke dig der er eksponent for at starte vrøvlet her?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-12-06 03:50

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message
> Hvad skyldes det?