Bog på Dansk til VB (Studio) 2005 - Findes~
Fra : Ingelsen

Dato : 08-12-06 11:11

Jeg har længe arbejdet med VB 6.0
Men er blevet anbefalet at gå over til Visual Studio 2005.

Det har jeg så gjort, men intet ligner jo det gamle...
Håbede på at finde en bog der beskriver det nye VB
Og helst på Dansk Findes det??

Hilsen Jan

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 18-01-07 14:01

Hej

denne bog kan klart anbefales
http://www.libris.dk/pcoginternet/oevrige_programmer/vis_produkt/shop/visual-basic-net-grundbog/?cHash=aac22677c3
den beskriver dog ikke hvordan man laver windows applicationer, men min
erfaring er at det ikke er noget problem hvis man kender vb6

som en sidebemærkning ville min anbefaling til dig være at starte på c#
istedet...
det er blevet lige så let som vb.net, men giver nogle geniale værktøjer som
vb.net ikke har...
her kan denne bog anbefales: (en af de bedste oop bøger jeg har læst)
http://www.libris.dk/pcoginternet/oevrige_programmer/vis_produkt/shop/c-grundbog-1/?cHash=c65142c4c2

/Thomas