Skærme
Fijala 3554
Godt justerbart VESA 75/100 beslag?
Fra : Rasmus Westh

Dato : 07-12-06 17:10

Hejsa.

Jeg står og er ved at flytte, og har besluttet mig for at jeg skal have et
ordentligt beslag til min Dell 2001 FP, i stedet for det knapt så gode jeg
har pt. Vil have et der gør det muligt at tilte skærmen, så man kan pege den
op og ned alt efter ens siddestilling/øjenhøjde.

Mindes at Dell har et originalt, men det koster vist en tusse eller sådan
noget åndsvagt :)

Nogle gode forslag?

På forhånd tak.

Rasmus Westh

Fra : Rasmus Westh

Dato : 07-12-06 17:15

"Rasmus Westh" <rasmuswesth@VARMPOST.com> wrote in message
> [...]
> har pt. Vil have et der gør det muligt at tilte skærmen, så man kan pege
> den op og ned alt efter ens siddestilling/øjenhøjde.

Vippes må det hedde... :)

> Mindes at Dell har et originalt, men det koster vist en tusse eller sådan
> noget åndsvagt :)
>
> Nogle gode forslag?

Iøvrigt skal det helst ikke rage ALT for langt ud. Vil ikke give noget max
antal cm, for må tage hvad jeg kan få, og ved ikke hvor tæt på væggen man
kan komme hvis man gerne stadig vil kunne vippe sin skærm :)

På forhånd tak.

Rasmus Westh

Fra : Peter T.

Dato : 07-12-06 21:16

Rasmus Westh udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]

Jeg bruger et vesa-beslag fra Silvan og det er vist på tilbud i denne uge
til 99 kr. Det kan drejes horisontalt og vippes vertikalt og kan vist
klare alle gængse vesa-standarder og kan bære op til 20 kg (mit 32" er
hængt op på det). Prøv at tjekke det ud. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Rasmus Westh

Dato : 08-12-06 00:22

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> [...]
> klare alle gængse vesa-standarder og kan bære op til 20 kg (mit 32" er
> hængt op på det). Prøv at tjekke det ud. :)

Ha! Bonus hvis det er noget der også kan bruges i mit tilfælde - drøner
forbi Silvan i morgen :)

Muchos gracias

Rasmus

Fra : Peter T.

Dato : 08-12-06 10:03

Rasmus Westh udviste en rettidig omhu og skrev:

> Ha! Bonus hvis det er noget der også kan bruges i mit tilfælde -
> drøner forbi Silvan i morgen :)

Husk at gemme kvitteringen. For de har fuld returret i 14 dage i tilfælde
af at du ikke kan bruge det. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Peter T.

Dato : 08-12-06 10:06

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Husk at gemme kvitteringen. For de har fuld returret i 14 dage i
> tilfælde af at du ikke kan bruge det. :)

Sludder. De giver pengene tilbage op til 14 dage efter købet, så længe
varen er ubrugt.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Rasmus Westh

Dato : 08-12-06 00:29

> [...]
>
> "Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> Ha! Bonus hvis det er noget der også kan bruges i mit tilfælde - drøner

Hmm, kiggede lige på annoncen på Silvan.dk - ligner lidt at man skal løsne
en skrue (dvs. tage skærmen af beslaget) for at vippe den op eller ned - er
det tilfældet?

Rasmus

Fra : Peter T.

Dato : 09-12-06 02:38

> [...]

> Hmm, kiggede lige på annoncen på Silvan.dk - ligner lidt at man skal
> løsne en skrue (dvs. tage skærmen af beslaget) for at vippe den op

Det er rigtigt. Men spænder man møtrikken tilpas, kan skærmen vippes op og
ned uden videre problemer og uden at møtrikken skal efterspændes. Der er
jo en grund til at prisen hos silvan er en sjettedel af priserne for andre
vesabeslag. ;) Men jeg vil sige, at jeg har klaret mig fint med det beslag
på mit 32" i de sidste 3 måneder. Og hvis din skærmen blot vejer en
tredjedel af min, så er det vel dt forsøg værd. Det er ikke noget
guldbelagt vesabeslag, men det virker altså fint her hos mig.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]