Angivelse af side i % istedet for Px.
Fra : Mikkel Rue

Dato : 06-12-06 20:28

Hejsa

Er der nogen som kan hjælpe, jeg har søgt lidt rundt i forumerne,
men synes ikke at kunne finde noget som kan hjælpe.

mit problem er at når jeg har lavet en side og laver en side mere
med de samme indstillinger men ændrer lidt i tekst, billeder,
osv. så flytter mit banner sig fra side til side så det ser helt
tosset ud, ja det nærmest farer rundt der opppe i toppen.

jeg bruger Dreamveawer8

jeg har så fået at vide at det kunne hjælpe at angive siden i
%størrelse i stedet for i Pixel, men synes ikke det virker, er
det fordi jeg er en klovn eller...

Mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Spintail

Dato : 07-12-06 21:10

Mikkel Rue skrev:
> [...]
>
> jeg har så fået at vide at det kunne hjælpe at angive siden i
> %størrelse i stedet for i Pixel, men synes ikke det virker, er

Nej da det tror jeg da ikke men lad os da se din side så nogen måske
kan hjælpe dig. Samt forklar hvad der sker!

Allan