Maleren Jens Lund
Fra : Inger Nielsen

Dato : 05-12-06 10:49

Vi har en lille akvarel af Jens Lund, som ham kalder "Salige Kloder". Ved
nogen her, hvad han kan have ment med den titel? Motiver er en kvinde i
profil.

v.h. Inger Nielsen

Fra : Benny den 9.

Dato : 05-12-06 21:14

Inger Nielsen wrote:
> Vi har en lille akvarel af Jens Lund, som ham kalder "Salige Kloder". Ved
> nogen her, hvad han kan have ment med den titel? Motiver er en kvinde i
> profil.
>
> v.h. Inger Nielsen

I guder.....

hvor ka du spørge?

LOL

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 06-12-06 00:47

Benny den 9. skrev:

> I guder.....
>
> hvor ka du spørge?
>
> LOL

Jens Lund var en sand beundrer af kvindekønnets attributter.
Hertil var han i øvrigt en mangesidet kunstner.

http://www.vejenkunstmuseum.dk/Dansk/samlingen/jenslund/jlrside.htm

/Karsten

Fra : Inger Nielsen

Dato : 06-12-06 12:23

"Karsten Enevoldsen" <volds@fjerndettemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jens Lund var en sand beundrer af kvindekønnets attributter.
> Hertil var han i øvrigt en mangesidet kunstner.
>
> http://www.vejenkunstmuseum.dk/Dansk/samlingen/jenslund/jlrside.htm

Tak for et godt svar. - På mit billede er damen nu flad som en dreng, så jeg
tænkte der måske var en lidt mere spidsfindig forklaring, men altså´, tak.
Inger nielsen

/Karsten