Mulig OT: Brætspil -> Talisman
Fra : Arne Tveballe

Dato : 04-12-06 13:23

Undskyld for muligvis at ramme OT!

Jeg søger det gamle brætspil Talisman, enten i den gamle sorte-æske
udgave eller den nye fra midt-90'erne. Har nogen en ide om hvor jeg kan
finde den? Jeg har naturligvis prøvet alle de stor butikker inkl. dem på
nettet, men måske har jeg overset noget?

Mvh.
Arne

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-12-06 21:47

"Arne Tveballe" <a@a.a> skrev i en meddelelse
> Undskyld for muligvis at ramme OT!

news:dk.spil.andre-emner er sikkert en bedre gruppe.

> [...]
> eller den nye fra midt-90'erne. Har nogen en ide om hvor jeg kan finde
> den? Jeg har naturligvis prøvet alle de stor butikker inkl. dem på nettet,

Jeg har et som måske er til salg, skrive til mig og vi finder ud af noget.

MVH
Lars

Fra : Jesper Clemmensen

Dato : 29-12-06 10:35

Der var du heldig.. Det er ikke til at opdrive.. :0)

Mvh Jesper (Selv ejer af 90'er udgaven med alle udvidelser..) :0)

Fra : alten

Dato : 11-01-07 14:26

http://www.boardgamegeek.com/game/714
eller
http://www.boardgamegeek.com/game/5336

se under files

/Henrik

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 11-01-07 18:50

> [...]
> eller den nye fra midt-90'erne. Har nogen en ide om hvor jeg kan finde
> den? Jeg har naturligvis prøvet alle de stor butikker inkl. dem på nettet,

Det ser ud til at der kommer en 4th edition:

http://www.blackindustries.com/?template=BI&content=talisman-pr
http://www.blackindustries.com/?template=BI&content=newslist&newsitem=212

Lars

Fra : RPG I AALB

Dato : 04-02-07 19:33

Lars Wagner Hansen skrev:

> Det ser ud til at der kommer en 4th edition:
>
> http://www.blackindustries.com/?template=BI&content=talisman-pr
> http://www.blackindustries.com/?template=BI&content=newslist&newsitem=212

Ja sørme, bliver spændende at se! Jeg var ikke så vild med 3rd edition,
selv om den unægtelig var ganske flot med figurer og brikker. Men bliver
sjovt at se hvad de finder på denne gang og om TimeScape vender tilbage.

> Lars

Arne