Indsamling
Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 03-12-06 11:44

Hej

Jeg vil prøve at samle penge ind til at oprette et bofællesskab i min
hjemby, Skive, fordi der er stor mangel på boliger til voksne med Aspergers
syndrom i hele landet.
Derfor vil jeg være meget taknemmelig for et bidrag til dette arbejde.

Såfremt planerne om at etablere et bofællesskab ikke kan blive ført ud i
livet, vil pengene gå til Landsforeningen Autisme.

Send dit bidrag til konto nr. 9284 - 2680 800 327.

Indsendte bidrag
01/12-2006: Så er de første penge kommet ind, og der står nu 500 kr. på
kontoen.
03/12-2006: I dag er der kommet et bidrag på 200, så nu er vi oppe på 700
kr.

Med venlig hilsen Camilla
- www.camillawp.dk

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 03-12-06 14:37

Camilla W. Pedersen skrev:

>Hej
>
>Jeg vil prøve at samle penge ind til at oprette et bofællesskab i min

Det hører ikke til her.
Spørg evt. i news:dk.velkommen hvor du kan poste den slags.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Holst

Dato : 03-12-06 14:47

Asbjørn M. Nielsen wrote:

> Det hører ikke til her.
> Spørg evt. i news:dk.velkommen hvor du kan poste den slags.

Opslaget hører helt klart hjemme i news:dk.opslag