nummer splitter findes det
Fra : Henning S Christians~

Dato : 25-11-06 13:29

Håber dette er rigtige gruppe,
Har 2 tlf numre (på samme linie) et til fax og et til alm tlf, det irriterer
mig grænseløst hver gang jeg får en fax ringer telefonen også, godt nok med
en anden lyd, findes der ikke en box som kun lukker opkaldet til telefonen
hvis der ringes på et bestemt nummer???
det er alm tlf linie ikke isdn
på forhånd tak

--
Venlig Hilsen
Henning S Christiansen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-11-06 13:31

Henning S Christiansen wrote:

> [...]
> også, godt nok med en anden lyd, findes der ikke en box som kun
> lukker opkaldet til telefonen hvis der ringes på et bestemt nummer???

Telebutikken har ihvertfald haft en

http://www.tele.dk

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Henning S Christians~

Dato : 25-11-06 17:02

> Telebutikken har ihvertfald haft en
>
> http://www.tele.dk
>
> Mvh. Uffe Ravn

Kan det mon findes online, har ledt og ledt uden at finde hvad jeg søger??

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-11-06 23:07

"Henning S Christiansen" <fjernmig-henning@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> godt nok med en anden lyd, findes der ikke en box som kun lukker opkaldet
> til telefonen hvis der ringes på et bestemt nummer???

Hvorfor ikke konvertere til ISDN, så får du boksen gratis?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 27-11-06 00:29

> Hvorfor ikke konvertere til ISDN, så får du boksen gratis?
>
> --
> Martin Højriis Kristensen
> http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Jeg er fuldstandig enig med dig - TDC std. boksen har 2 PSTN (alm. tlf.)
udgange - og på ISDN kan du selv programmere hvilken af de 2 ugange dit fax
nummer skal ringe på. ( du kan faktisk have 8 tlf. numre )

At du så kan køre 2 samtaler samtidigt er så en anden sag.

Men ISDN koster altså en lille smule mere end et alm. tlf. abb. - og du skal
også have skiftet evnt. ADSL modem m.v.

Til orientering kan jeg oplyse at jeg er en glad bruger af TDC's ISDN
løsning:
1 tlf. nummer til konens arbejde - tlf. ringer anderledes når det er hendes
arb. der ringer - uanset om der er skjult nummer eller ej.
1. tlf. jeg bruger til arb. - det samme - andet ringe mønster en fruens.
1. tlf. til familien - som så ovenikøbet har adgang 24 timer i døgnet -
modsat vores arb. tlf. numre som kun fungerer i et begrænset tidsrum.

..... og det er så måden man ikke behøver at bekymre sig om arbejdet på....

Og ja - vi har både ISDN tlf., PSTN tlf. og IP tlf. i huset - alle koblet op
mod samme løsning.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Benny Amorsen

Dato : 27-11-06 09:29

MHK> Hvorfor ikke konvertere til ISDN, så får du boksen gratis?

Eller til IP-telefoni, så er boksen typisk ikke gratis, men
abonnementet billigere. (Og man skal selvfølgelig vælge en boks med 2
porte)

/Benny

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 28-11-06 08:09

Det giver bare det problem af FAX ikke køre odentligt via IP Telefoni.
Oftest får man kun en halv side igennem og går specielt galt hvis det er
flere sider.

Fra : Benny Amorsen

Dato : 28-11-06 12:42

KMJ> Det giver bare det problem af FAX ikke køre odentligt via IP
KMJ> Telefoni. Oftest får man kun en halv side igennem og går specielt
KMJ> galt hvis det er flere sider.

Ja, jeg er et fjols. Beklager. ISDN er vejen frem for fax.

/Benny

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-12-06 23:28

Henning S Christiansen skrev:
> [...]
> en anden lyd, findes der ikke en box som kun lukker opkaldet til telefonen

Ja, hvis det er nummerbestemt ringning du har, skal du have fat i en
Ring-O-Matic - jeg ved ikke om de har dem i telebutikken længere, ellers
finder Google let en for dig, f.eks.
http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=100567

Mvh
TKJ