GAP-kompatibel telefon?
Fra : LarsJ

Dato : 29-10-06 21:14

Jeg har i en Siemens 4015, som jeg gerne vil udvide med et ekstra
håndsæt - kan jeg udvide den med _hvilken som helst_ GAP-kompatibel
trådløs telefon?

Ifølge brugsanvisningen kan man tilsutte GAP-kompatible håndsæt, men jeg
er lidt usikker på, om det kun gælder Siemens´ egne, eller om det også
gælder alle andre mærker.

pft
Lars

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 31-10-06 09:40

On Sun, 29 Oct 2006 21:13:41 +0100, LarsJ <jubija@yahoo.dk> wrote:

> [...]

>Ifølge brugsanvisningen kan man tilsutte GAP-kompatible håndsæt, men jeg
>er lidt usikker på, om det kun gælder Siemens´ egne, eller om det også

Kære Lars.

I princippet skulle du kunne med andre GAP-trådløse telefoner af andet
fabrikat, men der kan alligevel godt være problemer forbundet med det,
idet det kan være forskelligt, hvordan andre producenter fortolker
GAP-standarden.

Du kan læse mere her:
http://home.worldonline.dk/bba/cordless/dect-gap.htm

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
www.cordless.ninja.dk

Fra : LarsJ

Dato : 31-10-06 18:51

Testresultater af trådløse telefoner skrev:

> [...]
> fabrikat, men der kan alligevel godt være problemer forbundet med det,
> idet det kan være forskelligt, hvordan andre producenter fortolker

Tak for svaret - interessant artikel!

vh
Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-06 18:12

"LarsJ" <jubija@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Ifølge brugsanvisningen kan man tilsutte GAP-kompatible håndsæt, men jeg
> er lidt usikker på, om det kun gælder Siemens´ egne, eller om det også

Alle andre GAP telefoner, kan foretage og modtage kald.. Men så skal du ikke
regne med andre funktioner.. Såsom vis nummer virker nok ikke fx.

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 02-11-06 17:51

On Wed, 1 Nov 2006 18:12:09 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Alle andre GAP telefoner, kan foretage og modtage kald.. Men så skal du ikke
>regne med andre funktioner.. Såsom vis nummer virker nok ikke fx.

Selv det at foretage og modtage kald, kan der være problemer med,
selvom telefonerne er GAP-kompatible. Det er ingen garanti, at det
virker.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen