Beocom 4
Fra : Michael Hansen

Dato : 05-10-06 19:03

Tænker på at investere i en beocom 4. Den eneste betænkelighed jeg har, er
om nr. visning i telefonen vil virke sammen min mit cybercity IP telefoni.
Nogen der ved om det bare virker eller om jeg kan teste det inden jeg smider
et par tusind til sådan en telefon?

Michael

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 19:11

Michael Hansen skrev:

> Nogen der ved om det bare virker eller om jeg kan teste
> det inden jeg smider et par tusind til sådan en telefon?

1499,- for nogen tid siden hos Sonofonbutikken i Sønderborg
Hans

Fra : Michael Hansen

Dato : 05-10-06 21:11

Ja, men har uden held kunne finde den nogen steder til den pris, været i 3
sonofon butikker, godt nok kun i odense. Hvis du en dag alligevel i
sønderborg butikken, må du da godt se om de stadig har den til prisen

Michael

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 21:43

Michael Hansen skrev:

> [...]
> været i 3 sonofon butikker, godt nok kun i odense. Hvis du en dag
> alligevel i sønderborg butikken, må du da godt se om de stadig har

Okay - prøver lige at holde øje - man ka vel ringe til dem hvis det er
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-06 22:03

Hans Paulin (6310) skrev:

> Okay - prøver lige at holde øje - man ka vel ringe til dem hvis det
> er

Har en vandskadet guldfarvet BeoCom 4 til at ligge i skuffen:

Hans

Fra : Bjarne Just

Dato : 06-10-06 07:21

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Har en vandskadet guldfarvet BeoCom 4 til at ligge i skuffen:

Mig bekendt har Beocom 4 aldrig været lavet i guldfarve (kun blå, sort og
beige ifølge www.bang-olufsen.com).

Mvh,
Bjarne Just

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-06 09:52

Bjarne Just skrev:

> Mig bekendt har Beocom 4 aldrig været lavet i guldfarve (kun blå,
> sort og beige ifølge www.bang-olufsen.com).

Så må det så blive beige (men det ligner nu guld hér )
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-06 10:00

Hans Paulin (6310) skrev:

> Okay - prøver lige at holde øje - man ka vel ringe til dem hvis det
> er

Snakkede lige med Sonofon i Sønderborg:

Der var tale om et restsalg, da telefonen kommer med en ny base; der er ikke
flere tilbage til gammel pris!
Hans

Fra : Michael Hansen

Dato : 06-10-06 11:25

Har selv lige snakket med dem. Så ærgeligt.

Men det oprindelige spørgsmål om om nr visning virker med Cybercity IP
telefoni, har ingen kunne svare på endnu...

Michael

Fra : Bjarne Just

Dato : 09-10-06 08:13

"Michael Hansen" <mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> wrote in message
> Har selv lige snakket med dem. Så ærgeligt.
>
> Men det oprindelige spørgsmål om om nr visning virker med Cybercity IP
> telefoni, har ingen kunne svare på endnu...
>
> Michael

Hvis Cybercity sender dansk Vis Nummer ud, så vil Beocom 4 virke med Vis
Nummer.
Spørg Cybercity - de bør vide, om de har problemer på dette punkt.

mvh,
Bjarne Just

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 07-10-06 13:05

"Michael Hansen" <mhansenFJERN@FJERNjyde.dk> skrev i en meddelelse
> Tænker på at investere i en beocom 4. Den eneste betænkelighed jeg har, er
> om nr. visning i telefonen vil virke sammen min mit cybercity IP telefoni.

spørg i . dk.teknik.telefon.ip