Internet / Telefoni abonnement - billigt h~
Fra : Klaus

Dato : 01-10-06 18:56

Hej,
Er der nogle som kan guide mig videre til en NG som kan hjælpe med
fornuftige tilbud på både internet og telefoni eller eventuelt en hjemmeside
som sammenligner tilbud fra udbyderne.
Takker,
Klaus

ps: I tilfælde af at der er en her som kan så er tallene her. Jeg betaler
idag kr. ca 600 om måneden for både telefon (TDC) og internet (TDC
Webspeed). Abonnement udgør ialt 393 / måned. Hastighed på internet er 512 /
128.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-10-06 22:39

Klaus skrev:

> eventuelt en
> hjemmeside som sammenligner tilbud fra udbyderne.

Hvad med dénne:

http://www.teleprisguide.dk/
Hans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-10-06 10:38

> ps: I tilfælde af at der er en her som kan så er tallene her.

Hvor i landet?

--
Michael

Fra : Klaus

Dato : 02-10-06 15:55

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i landet?

i Odense

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 02-10-06 17:59

> i Odense

http://clearwire.dk til 199 kr. pr. måned for internet og
http://musimi.dk til 7,50 kr./mnd. for telefoni vil reducere i hvert
fald abonnementsprisen (og sikkert også samtaletaksterne).

Spørgsmålet er så blot om etableringsomkostningerne ved Clearwire er så
store at du lige så godt kan beholde Webspeed - men under alle
omstændigheder vil der være penge at spare på telefonidelen ved skift
til IP-telefoni

--
Michael

Fra : Benny Amorsen

Dato : 02-10-06 19:20

MK> http://clearwire.dk til 199 kr. pr. måned for internet og
MK> http://musimi.dk til 7,50 kr./mnd. for telefoni vil reducere i
MK> hvert fald abonnementsprisen (og sikkert også samtaletaksterne).

Virker Clearwire med Musimi i vore dage?

> [...]
MK> er så store at du lige så godt kan beholde Webspeed - men under
MK> alle omstændigheder vil der være penge at spare på telefonidelen

Min erfaring er at VoIP med Clearwire ikke lyder særligt godt, men jeg
har indrømmet kun prøvet det ved at lægge en VPN ovenpå (dermed virker
Clearwires VoIP-blokering ikke, men det gør deres QoS heller ikke).

/Benny

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-10-06 20:32

On Sun, 1 Oct 2006 19:56:03 +0200, "Klaus" <passer@ikke.com> wrote:

> [...]
>idag kr. ca 600 om måneden for både telefon (TDC) og internet (TDC
>Webspeed). Abonnement udgør ialt 393 / måned. Hastighed på internet er 512 /

Læs lidt om Cabeltalk på TDC (Webspeed). Det er ikke det billigste,
men er af temmelig god kvalitet.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Per Rønne

Dato : 04-10-06 08:10

Klaus <passer@ikke.com> wrote:

> [...]
> idag kr. ca 600 om måneden for både telefon (TDC) og internet (TDC
> Webspeed). Abonnement udgør ialt 393 / måned. Hastighed på internet er 512 /

Jeg kunne også bruge webspeed, men bruger den billigste og langsomste
forbindelse fra FullRate.

2 M ned, 0,5 M op. Inklusive IP-telefoni. 299 om måneden. Internetbrugen
er flatrate, IP-telefonien koster for forbrug [20 øre/minut], medmindre
man betaler 30 kroner/måneden, så er også det flatrate. Indenlands, til
fastnet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk