En god stabil og pæn trådløs telefon
Fra : Michael Hansen

Dato : 22-09-06 17:00

Har søgt lidt her, men uden det store resultat. Nogen erfaringer? Evt. hvor
man kan købe ektra telefon, altså 2 telefoner, 1 base

Mvh Michael

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-09-06 17:18

Michael Hansen skrev:

> Har søgt lidt her, men uden det store resultat. Nogen erfaringer?

BeoCom 4 - har tre styk med 2 stk. headset - fremragende

Koster idag en 1600 stykker (hos Sonofon)
Hans

Fra : Michael Hansen

Dato : 22-09-06 18:54

Det lyder godt, har kig på den, da jeg synes den er pæn og regnede med
kvalitet når det var B&O.
Nogen fordele ulemper?

Michael

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-09-06 18:58

Michael Hansen skrev:

> Det lyder godt, har kig på den, da jeg synes den er pæn og regnede med
> kvalitet når det var B&O.
> Nogen fordele ulemper?

Prisen er jo lidt pebret - på den anden side gav jeg 2200 for den 1.

Mener headsettet koster 1100

Men så har du osse kvalitet efter min mening
Hans

Fra : Michael Hansen

Dato : 22-09-06 19:02

Synes ikke jeg kan finde den pris/tilbud hos Sonofon du snakker om. Det er
vel i en butik, for på nettet kan jeg ikke rigtig se noget.

Michael

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-09-06 19:16

Michael Hansen skrev:

> Synes ikke jeg kan finde den pris/tilbud hos Sonofon du snakker om.
> Det er vel i en butik, for på nettet kan jeg ikke rigtig se noget.

Ja, der er ganske rigtigt i en butik - jeg købte én 7.8.06 for 1499 kr. hos
Sonofon i Sønderborg
Hans
07.08.2006 1.499,00

Fra : Bjarne Just

Dato : 25-09-06 08:27

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> BeoCom 4 - har tre styk med 2 stk. headset - fremragende

Det skal så nævnes, at der ikke kan koble 2 håndsæt til en Beocom 4 base.
Beocom 4 supporterer kun ét håndsæt.
Hvis man vil have flere håndsæt på samme B&O base, skal man have Beocom 6000
systemet.

mvh,
Bjarne

Fra : Towli

Dato : 25-09-06 14:57

Både Beocom2 og Beocom6000 er nogle fede telefoner...
Der er indimellem gode tilbud på den blå avis.

/T