IP-telefoni - hvilken gruppe?
Fra : news@llz.dk

Dato : 18-09-06 20:32

Hej newsgroup,

Hvor foregår snakken om IP-telefoni nu om dage? Jeg kan ikke finde
gruppen i min oversigt fra CC.

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Jesper Lund

Dato : 18-09-06 20:41

news@llz.dk wrote:

> Hvor foregår snakken om IP-telefoni nu om dage?

dk.teknik.telefoni.ip

--
Jesper Lund

Fra : news@llz.dk

Dato : 18-09-06 21:01

On Mon, 18 Sep 2006 21:41:10 +0200, "Jesper Lund"
<usenet@jesperlund.com> wrote:

>dk.teknik.telefoni.ip

Arghh - tak! :)

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : news@llz.dk

Dato : 18-09-06 21:06

On Mon, 18 Sep 2006 21:41:10 +0200, "Jesper Lund"
<usenet@jesperlund.com> wrote:

>dk.teknik.telefoni.ip

Jeg har lige reloadet mine grupper og ud af 55520 grupper mangler
netop dk.teknik.telefoni.ip på Cybercitys newsserver.

Er det kun hos mig?

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Paw P Larsen

Dato : 19-09-06 18:56

news@llz.dk wrote:
> Jeg har lige reloadet mine grupper og ud af 55520 grupper mangler
> netop dk.teknik.telefoni.ip på Cybercitys newsserver.
>
> Er det kun hos mig?

Ja.

Fra : news@llz.dk

Dato : 22-09-06 10:20

On Tue, 19 Sep 2006 19:56:06 +0200, Paw P Larsen <nospam@wer.dk>
wrote:

>Ja.

Tak :)
CC suppor siger det samme, så jeg må reloade igen..
-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Per Rønne

Dato : 04-10-06 08:10

<news@llz.dk> wrote:

> Jeg har lige reloadet mine grupper og ud af 55520 grupper mangler
> netop dk.teknik.telefoni.ip på Cybercitys newsserver.
>
> Er det kun hos mig?

Du kan gå over til en gratis newsserver, som samtidig er åben - så du
kan koble på med din laptop, selv når du ikke er hjemme.

En dansk gruppe: sunsite.dk

En tysk [som jeg bruger, da sunsite mangler nogle internationale
grupper]: datemas.de
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk