Rugby og criket
Fra : Kim Riber

Dato : 24-11-06 00:34

Hej Alle

Har lige været en smut i London. Var til fodbold, men kunne ikke undgå
at opdage en rugby kamp mellem England og sydafrika. Men samtiddig
kunne jeg se et engelsk spille i australien. Jeg ved der er noget der
hedder rugby league og rugby union, men hvad er forskellen.
amatører/profesionelle ??
I tv i london snakkede de også om den forestående "Ashes series" i
criket. kan huske jeg var i london da england sidst vandt the ashes,
folk gik helt amok. er Ashes en slags vm ??

Håber nogen kan hjælpe

Kim Riber

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 24-11-06 10:10

Kim Riber <oijhbgf@asåokg.kk> writes:

> [...]
> kunne jeg se et engelsk spille i australien. Jeg ved der er noget der
> hedder rugby league og rugby union, men hvad er

Læste du det svar jeg sendte i februar til dig?
http://groups.google.com/group/dk.sport/browse_frm/thread/55b97aa9aa6607f0/00d8d3add536d165?lnk=st&q=author%3Aelmegaard+rugby+group%3Adk.sport&rnum=1#00d8d3add536d165

Ellers kom ud og vær med - der er vinterpause i turneringen, men vi
spiller den 2. december. Træning til den nye sæson lige efter nytår.

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html

Fra : Kim Riber

Dato : 25-11-06 21:30

Brian Elmegaard sendte dette med sin computer:

> [...]
>
> Ellers kom ud og vær med - der er vinterpause i turneringen, men vi
> spiller den 2. december. Træning til den nye sæson lige efter nytår.

Hej Brian
Nej hvor pinligt........sorry.
Men tak for svaret alligevel !!!!!
Men nu mens jeg har dig. For år tilbage havde the all blacks en
spiller, joe delomu skal ikke sige om det er stavet rigtigt, håber det
er stavet rigtigt. en ung fyr men et kæmpe talent. spiller han endnu ??
hvem er favoritter til VM i 2007 ??

mvh

kim riber

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 26-11-06 11:13

Kim Riber <oijhbgf@asåokg.kk> writes:

> spiller, joe delomu skal ikke sige om det er stavet rigtigt, håber det

Jonah Lomu. Han fik en nyresygdom og måtte holde pause flere
år. http://en.wikipedia.org/wiki/Jonah_Lomu Der har været skrevet om
comeback, men det er vist ikke aktuelt.

> ?? hvem er favoritter til VM i 2007 ??

New Zealand er der vist ingen tvivl om. Der spilles lige for tiden
testkampe hvor Sydlige halvkugle besøger holdene heroppe. NZ er
absolut i en klasse for sig.