tjen penge uden at investere
Fra : Per Lillesø

Dato : 21-10-06 20:56

Hej!

Jeg er lige blevet medlem af en klub på Internettet, hvor man ganske gratis
kan downloade masser af tips og ideer til at spare penge i hverdagen. Der er
også nogle gratis kurser, der fortæller, hvordan man tjener penge på
Internettet, og sidst men ikke mindst har de et revolutionerende nyt system
hvor man kan tjene rigtig mange penge hver eneste måned, blot ved at være
gratis medlem!

Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder
og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Hvis du har lyst, kan du se det hele her, det koster ikke en eneste krone,
og du kan selvfølgelig melde dig ud igen når som helst, du ønsker det.

Her er et link til siden:

http://www.skjulte-skatte.dk/4844/

Med venlig hilsen
Per

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-10-06 21:27

Den 21-10-06 21.55 skrev Per Lillesø følgende:

> Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder
> og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Vi er ikke dine venner - og vi har heller ikke lyst til at blive det,
når du sender den slags spam her i gruppen.

> Her er et link til siden:

Hør, det er jo Henrik Bruhn Kristensen, der står bag den side. Ham er
der ikke ret mange herinde, der har tilto til, efter hans mange numre
med at lokke penge ud af naive mennesker.

Henrik er nok uden for pædagogisk rækkevidde, men du burde da i hvert
fald skamme dig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Dos: Lynhurtigt og brugervenligt styresystem...