bog
Fra : oz

Dato : 11-11-06 06:47

hvilken grupper ?
Ve i hvor man kan købe den Amerikansk bog Enter The Zone
af Barry Sears -" helst i Stor Københavns området

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 11-11-06 10:34

"oz" <xxxxxx@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ve i hvor man kan købe den Amerikansk bog Enter The Zone
> af Barry Sears -" helst i Stor Københavns området

Det er svært, oplever jeg tit, at finde så gamle bøger hos boghandleren. Jeg
ville bestille den via nettet i stedet. Den er næppe hos nogen boghandler,
men kan den overhovedet skaffes, så kan enhver boghandler sandsynligvis
skaffe den til dig.

Fra : oz

Dato : 11-11-06 14:13

Tak for svaret

Jeg har elles lån den Danske udgave, men har opdaget at der er fejl i den
derfor søger jeg Amerikanske.

fortsat god weekend

JB

Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsenFJERN@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:455599aa$0$4165$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : oz

Dato : 12-11-06 04:38

> [...]
> men kan den overhovedet skaffes, så kan enhver boghandler sandsynligvis

tak for svaret, jeg vil prøve at få boghandleren til at bestille den hjem,
har ellers forsøgt på nette.
jeg er ikke helt sikker om titel er "The Zone" eller "Enter The Zone"

Jørgen B
http://home20.inet.tele.dk/bodholdt/zonekost.htm

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-11-06 09:31

"oz" <xxxxxx@privat.dk> skrev i en meddelelse

> jeg er ikke helt sikker om titel er "The Zone" eller "Enter The Zone"

Jeg mener det er "Enter the Zone"

Baarry Sears har - selvfølgelig - et website:
http://www.drsears.com/welcome.page

Hvad er det en fejl, du har fundet i den danske version?

Er du klar over, at kuren præsenteres som om det afgørende er forholdet
mellem forskellige energigivere (fedt, protein og kulhydrat) - men at det er
ekstremt kaloriefattig kur.

Hvis jeg følger kuren, skal jeg i have 87 gram protein om
dagen - og hvis det, som bogen oplyser, skal være 30% af kcal, så skal jeg
nøjes med 1160 kcal. Det er lidt. Så lidt, at jeg vil tabe mig på enhver kur
med så kalorier.

Mvh. Lisbeth

Fra : oz

Dato : 12-11-06 20:04

Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsenFJERN@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:45576823$0$4171$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
>
> Baarry Sears har - selvfølgelig - et website:
> http://www.drsears.com/welcome.page
>
> Hvad er det en fejl, du har fundet i den danske version?

Der står at bla. at 1 fedblok = 1,5 g fedt, Barrr Sears computerprogram
bruges 3 g fedt for 1 fedtblok.

> [...]
> nøjes med 1160 kcal. Det er lidt. Så lidt, at jeg vil tabe mig på enhver

har du nogen henvisning til hvilken forhold man kan følge (Protein,
hulhydrat og Fedt)

> Mvh. Lisbeth

JB

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-11-06 20:30

"oz" <xxxxxx@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Der står at bla. at 1 fedblok = 1,5 g fedt, Barrr Sears computerprogram
> bruges 3 g fedt for 1 fedtblok.

Jeg kan ikke forestille mig, at det er en fejl i bogen.
Der er snarere tale om, at barry Sears har revideret sin kur.

> har du nogen henvisning til hvilken forhold man kan følge (Protein,
> hulhydrat og Fedt)

Jeg kan ikke mere huske hvordan det gøres.
Men så vidt jeg husker er udgangspunktet proteinbehovet, som beregnes på
spøjs vis. Var det ikke noget med at måle omkredsen af håndled?

Fra : oz

Dato : 12-11-06 20:54

Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsenFJERN@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4557764a$0$4160$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Jeg kan ikke forestille mig, at det er en fejl i bogen.
> Der er snarere tale om, at barry Sears har revideret sin kur.

Programmet er lave lige efter hans bog udkom.

> Jeg kan ikke mere huske hvordan det gøres.
> Men så vidt jeg husker er udgangspunktet proteinbehovet, som beregnes på
> spøjs vis. Var det ikke noget med at måle omkredsen af håndled?

Mænd: Taljemål, håndledsmål og vægt
Kvinder: Hoftemål, Taljemål, vægt og højde

Fra : oz

Dato : 12-11-06 20:41

hej igen
Jeg er ikke så god til procentregning så lige et spørgsmål
Hvis jeg vil have at 1 enhed =
Proten = 7 g.
Fedt = 1,5 g.
Kulhydrat = ? g.

Jb

oz <xxxxxx@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:45577040$0$834$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 12-11-06 20:49

> Jeg er ikke så god til procentregning så lige et spørgsmål

Det danske kostprogram Fatlow kan beregne fordelingen (zoneblokke).
Prøv at kig på programmet: www.fatlow.dk
..

Fra : oz

Dato : 12-11-06 21:04

Lisbeth Jacobsen <lisbeth_jacobsenFJERN@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:45577ab5$0$4169$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "oz" <xxxxxx@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det danske kostprogram Fatlow kan beregne fordelingen (zoneblokke).
> Prøv at kig på programmet: www.fatlow.dk
> .
Han bruger også 1,5 g. (fedtblok)
Jeg har selv foreslået ham at bruge zoneblok i hans program en gang i 1999

JB