Actera
Fra : PØLLE

Dato : 28-10-06 08:20

Er der nogen her, som har prøvet Actera-behandling, som kan fortælle
resultatet heraf ????

PØLLE

Fra : Margit

Dato : 17-11-06 17:51

"PØLLE" <NoName@NoMail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her, som har prøvet Actera-behandling, som kan fortælle
> resultatet heraf ????
>
> PØLLE

Kender en, der er overbevist om, det hjalp hende, men har en anden veninde,
hvor det ikke har haft nogen effekt.

Mvh Margit

Fra : PØLLE

Dato : 19-11-06 10:36

Hej Margit

Mit indtryk er, at det er "fup og fidus", man kunne lige så godt gå til en
healer eller en afrikansk spåmand.

Jeg er sikker på, at det de lever højt på er for det første, at det altid er
sygeplejersker som ejer butikkerne, der virker nemlig troværdigt, og for det
andet, at man godt vil forære sin gamle bedstemor væk, hvis man bare kan
blive smertefri.

PØLLE

Fra : C.H

Dato : 19-11-06 21:29

> [...]
> det
> andet, at man godt vil forære sin gamle bedstemor væk, hvis man bare kan

Hej Pølle!

Jeg er nu ikke sikker på, at det er fup og fidus. Jeg kender tre
acterabehandlere og når jeg ser på tilgangen i deres klinikker, så er jeg
ret sikker på, at det er noget, der virker.
Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til en og høre lidt om, hvordan det
virker, og hvad man kan forvente af behandlingen. Jeg forestiller mig, at
det faktisk er virksomt temmelig hurtigt, så du kunne jo afprøve det med et
par behandlinger. Så er det prøvet, virker det ikke er det godt det samme,
virker det, så er du et gladere menneske

At det er sygeplejersker siger jo ikke noget om metoden, men det siger noget
om behandlernes viden om anatomi og fysiologi. Om det giver øget
troværdighed - det ved jeg nu ikke. Det må jo komme an på en prøve.

CH

Fra : PØLLE

Dato : 20-11-06 19:02

Hej CH

Stor tilgang til et produkt (behandling), er ikke ensbetydende med at
produktet er perfekt.
Gennem tiden har det mange gange vist sig, at det, som er mest solgt, ikke
nødvendigt er det bedste, men blot et tegn på god markedsføring.

Skal man sælge tvivlsomme , undskyld udtrykket, behandlinger skal man netop
gøre det kryptisk.
Tænk på dem som kan finde jordstråler. TV har dokumenteret at forskellige
personer kunne påvise jordstråler i et hus, men der var ikke 2 personer, som
fandt frem til det samme sted.
Tænk på dem, som kan tale med forfædrene. Dem som kan lægge hånd på en, så
man bliver helbredt. Dem som kan spå.

Kikker man isoleret på Actera, har det kun været muligt i 2 tilfælde at
finde nogen som udtalte sig om produktet, altså hvor udtalelsen ikke ligger
på en Actera-kliniks hjemmeside. Når man så tænker på, at Actera-behandling
endda har været kendt i mindst 5 år og du så fremfører, at det strømmer itil
med kunder, burde der være mange andre - se i øvrigt
http://www.folketinget.dk/Samling/20012/udvbilag/SUU/Almdel_bilag262.htm.
Mit indlæg er lagt i denne gruppe d. 28.10. Først 3 uger efter er det et
svar, som var tvetydigt dvs. både for og imod.
Prøv og se her http://kandu.dk/Unet483667.aspx - Jytte, som er gået i august
2005, er aldrig vendt tilbage. Er det gået godt for Jytte udbreder man det
gerne til andre.

CH - har du f.eks. fulgt med i Kontanten (DR-TV) og set alle de forskellige
slankemidler (vidundermidler), som tilbydes. Set man på deres annoncer, er
der altid en eller flere, som udtaler sig positivt og produktet.
Indtil nu er det fup- og fidusmidler, som personer i fortvivelse køber, for
at komme ned i vægt. Det samme gælder også Actera, nemlig personer som har
ondt og derfor gerne vil sælger deres gamle bedstemor for at blive
smertefri.

Kan du hygge dig

PØLLE

Fra : C.H

Dato : 21-11-06 15:28

> [...]
> at komme ned i vægt. Det samme gælder også Actera, nemlig personer som har
> ondt og derfor gerne vil sælger deres gamle bedstemor for at blive

Hvis du ikke er villig til at gøre forsøget fordi du er skeptisk overfor
behandlingsformen og behandlerne, så synes jeg du skal lade være...

CH