Hvem kan hjælpe, del 2.
Fra : kalle

Dato : 11-11-06 22:13

Da mit første indlæg åbenbart løb af sporet og begyndte at dreje
sig om andet end det jeg spurgte om, prøver jeg en gang til...

Er der nogen der kan inspirere til emner der ikke lige har noget at
gøre med det at stå og svinge kæppen ved vandet, men mere om hvad
der savnes af andre informationer som ikke lige drejer sig om selve
fiskeriet.

Jeg har fået en del input andre steder fra, men jo flere jo bedre. Det
kan blive til din fordel senere hen.

Jeg har allerede lagt en del af informationerne ind på siden.

Mvh. Kalle
Kalle´s fiskesider

http://www.kalle-ullerslev.dk

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 12-11-06 09:26

"kalle" <brkalle@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Kalle.
Først vil jeg sige, at det er en rigtig god og informativ side.
Af emner, jeg kunne være interesseret i, kunne nævnes:
Gennemgang af grejtyper og sammensætning.
Fluebinding.
Oversigt over danske fiskearter med udbredelse mm.
Eventuelt lidt om bedste/almindeligste de fiskemetoder til de enkelte arter.
Rekordliste.

Mvh Henrik Damgaard

Fra : kalle

Dato : 15-11-06 20:51

Hej Henrik

Jeg har tilføjet dine forslag til min liste.
Listen er godt nok ved at blive lang med det jeg har fået andre steder
fra, så jeg må se hvor meget af det jeg når i løbet af vinteren.
Alt laves jo ikke lige på en dag.

Hilsen Kalle

Knæk og Bræk

Fra : Fam. Olsen

Dato : 17-11-06 11:13

> [...]

>gøre med det at stå og svinge kæppen ved vandet, men mere om hvad
>der savnes af andre informationer som ikke lige drejer sig om selve

Ja det er ikke sådan at komme med gode forslag, efter at have set på siden.
De er allerede på siden kan jeg se, så den er fluks tilføjet til foretrukne
sider.

Skal jeg komme med et par forslag alligevel kunne det være noget med
grejfremstilling. Måske noget køb/salg af brugt grej. Måske nogle
anmeldelser af bøger, film og måske fiskepladser. Måske noget med gode
fiskehistorier.

MVH Niels