Finanslovsforliget
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-11-06 17:16

Hej

To ting i finansloven vedrører dyr.

For det første øges dyrevelfærdspuljen fra 6 mio. til 7 mio. Det er
godt.

Men endnu bedre er nok at der fremover skal være specialuddannet
personale i alle politikredse. Så må vi da absolut håbe at det
hjælper. Den nøjagtig ordlyd kan læses herunder.

Mvh Trine

Dyreværnslovgivningen skal håndhæves ensartet og effektivt over hele
landet. Enheder med specialuddannet personale skal være til rådighed i
alle politikredse, og håndhævelsen af reglerne skal skærpes, herunder
ved indførelse af klippekortordning for dyretransporter.

--
Så har vi udvidet butikken og fyldt den med julevarer og kurve
Vi er også klar med afdækningsgran, juletræer og dekorationsmateriale

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 08-11-06 18:55

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote:

>Men endnu bedre er nok at der fremover skal være specialuddannet
>personale i alle politikredse. Så må vi da absolut håbe at det
>hjælper.

Altså hvis de skal til at notere "Brutalis" og mig (og 2 mere) for at ride for
stærkt, så må de se at anskaffe noen gode heste

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 09-11-06 09:35

Ole Braad-Sørensen skrev:

> Altså hvis de skal til at notere "Brutalis" og mig (og 2 mere) for at ride for
> stærkt, så må de se at anskaffe noen gode heste

Det behøver de ikke. De sætter bare en fotofælde op forklædt som en
bigballe ;)

Hilsen Kim