Søjle akvarium
Fra : Ulrik Danker-Jørgens~

Dato : 28-11-06 12:57

Hil, Aquafolk!
Søjle akvarier/6-kantede.
92L set på Planteimportens side.
Det vil have en stor trykflade på et lille område, hvad kan jeg gøre for at
udhjævne det?.
(når vægt fra vand,akvarium,sten etc. regnes med, så opmod 150 kg.)
Jeg vil også bruge det som et starter akvarium, har fået købt et par gode
bøger om opstart og drift af akvarium,
nu er det jo ikke så stort, (73x44x38 - HxØxS). Men vil gerne have nogle
forslag til fisk, jeg kan godt lige maller
men de skal vel være at en mindre art.

// Ulrik

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 29-11-06 17:50

"Ulrik Danker-Jørgensen" <k3129@danker-joergensen1.fthmail.dk> skrev i en
meddelelse news:456c242a$0$49209$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> nu er det jo ikke så stort, (73x44x38 - HxØxS). Men vil gerne have nogle
> forslag til fisk, jeg kan godt lige maller

Hej Ulrik
Har du forestillet dig hvor upraktisk og uegnet dette vil være som akvarie?
Den meget lille bund og tilsvarende overflade giver en meget dårlig virkning
rent biologisk uanset om du vil have planter eller ej.
Højden gør at al rengøring bliver meget vanskelig.
Jeg ville godtnok ikke vælge dette "monster".
Hilsen
Jørgen